Flashback filmpje! "We moeten de controle over onze GRENZEN terugpakken: er moet REMIGRATIE komen!"

• dinsdag 4 juni 2024
  • Categorie: , ,
  • De woningmarkt kan alleen worden aangepakt als er een einde komt aan de massale instroom van immigranten.
    Benjamin Huizen 4-6-2024

Daarom moet daar iets aan gebeuren. En ja, dat is ook waarom er actief ingezet moet worden op remigratie. Dat zei FVD-fractieleider in de Tweede Kamer Thierry Baudet tegen Pieter Heerma van het CDA. Ongelooflijk genoeg kon het CDA-Kamerlid daar niet in meegaan. Sterker nog, hij vond het verband tussen 1- woningnood en 2- massa-immigratie maar gek. Serieus? Ja, dit is natuurlijk een ouder filmpje... maar met de Europese Verkiezingen in aantocht is het van groot belang om hier even naar te kijken. Want ook de nieuw te vormen coalitie rept met geen enkel woord over remigratie.
    "Hoe is het mogelijk dat deze twee dingen tegelijkertijd kunnen bestaan?" aldus Baudet tegen De Jonge. "1, u beklaagt zich over de dure woningen, de moeite die jongeren hebben om een woning te vinden enzovoorts. 2, u laat de grenzen wagenwijd openstaan en doet niets aan de massale immigratie?"
    De antwoorden op die vragen bleven natuurlijk achterwege. Of beter gezegd, het kabinet deed net alsof punt 1 en punt 2 totaal niets met elkaar te maken hadden. Heus niet! Puur toeval! Geen enkele correlatie!
    "U ziet dus de causaliteit niet," stelde Baudet dan ook vast. "U ziet niet dat u zélf dit probleem veroorzaakt, doordat de bevolking alsmaar blijft groeien; niet doordat wij zoveel kinderen krijgen in Nederland, maar doordat er zo ontzettend veel mensen hier naartoe komen."

(Artikel gaat verder onder deze oproep) Bij De Dagelijkse Standaard maken we ons EXTREME zorgen over de technocratische superstaat in Brussel. Onze vrienden van Cultuur onder Vuur hebben een schitterend boek geschreven over die EU. De titel? "EUSSR: Europa op de snelweg naar een superstaat." De EU is geen nieuwe Verenigde Staten van Amerika, maar een nieuwe Sovjet-Unie. Hoe dat zit legt Cultuur onder Vuur uit in dit geweldige werk. Bestel dit boek nu GRATIS bij Cultuur onder Vuur.

Deze video is natuurlijk al een beetje ouder. Heerma verliet de Tweede Kamer na de verkiezingen van 22 november 2023. Maar toch is het belangrijk dat we dit even terugkijken. Ook de nieuwe coalitie praat namelijk nergens in het hoofdlijnenakkoord over remigratie. Jaren geleden had Nederland het beleid om immigranten een flinke bonus te geven als ze teruggingen naar eigen land. Dat werkte heel aardig. Dat kan gewoon weer gedaan worden.
    Maar het kartel wil daar niet eens aan - en niet alleen het kartel, ook de PVV rept daar met geen woord over nu de macht lonkt. Zorgwekkend!

DDS