In de wurggreep van de EU/NAVO

• zaterdag 18 mei 2024
  •  Dit is niet alleen verraad aan het eigen volk, maar de brute vernietiging van het 1000-jarige Europa!

In de wurggreep van de EU/NAVO

(Door: Dr. Norbert van Handel – Vertaling: E.J. Bron)

Nog maar 50% van de wetten en verordeningen kunnen zelfstandig door een lidstaat bepaald worden. De helft zijn richtlijnen van de EU, die nationaal omgezet moeten worden. Deze dramatische situatie laat zien hoe de verschillende landen onderworpen zijn aan de EU-dictatuur. De Europese Commissie beslist, het Europees Parlement zit te kletsen en wij zijn hulpeloos aan dit alles uitgeleverd.

Des te belangrijker is het dat de langst dienende en meest ervaren Oostenrijkse afgevaardigde in het Europees Parlement, Harald Vilimsky (FPÖ), alle mogelijke ondersteuning krijgt.

Wat wil hij?

• Een dramatische verkleining (en dus grotere effectiviteit) van het Europees Parlement,
    • een halvering van de Europese Commissie,
    • een versterking van de subsidiariteit, dat betekent dat de EU alleen daar mag interveniëren waar de verschillende landen niet hun eigen lot beter besturen,
    • de EU moet voor vrede en veiligheid zorgen en de binnenmarkt vertegenwoordigen en niet meer. Al het andere kunnen alleen maar voorstellen zijn, die de verschillende landen kunnen overnemen of niet.

Het is meer dan belangrijk om te gaan stemmen bij de Europese verkiezingen en dat op de desbetreffende nationaal-conservatieve partijen te doen.

Over de remigratie van integratie onwillige personen

De jonge Nederlandse Eva Vlaardingerbroek wees er onlangs in een toespraak in Hongarije op, dat bijvoorbeeld de bevolking van…

• Amsterdam voor 56%,
    • Den Haag voor 58%,
    • en in Rotterdam voor bijna 60% uit migranten besaat.
    • In Brussel zijn het 70%
    • en in Londen 54%

In andere grote Europese steden zal het niet veel anders zijn. De autochtone Europese bevolking zal weldra niet meer de meerderheid in haar eigen landen zijn.

En verder zegt Eva Vlaardingerbroek:

Stelt u zich dat eens in een Afrikaans of Aziatisch land voor. Stelt u zich eens voor dat hun leiders er blij mee zouden zijn dat hun volk weldra niet meer de meerderheid in het eigen land zal vormen.”

Absoluut ondenkbaar. Dit is niet alleen verraad aan het eigen volk, maar de brute vernietiging van het 1000-jarige Europa! De oprichters van de EU zouden zich in hun graf omdraaien wanneer ze zouden zien hoe ondeskundige linksgroene chaoten ageren. Hoop brengt alleen een sterke tegenbeweging, die de nationaal-conservatieve patriottische krachten aan de macht brengen, mits dit überhaupt nog mogelijk is.

Over de Oekraïne-oorlog

Een van de weinige grote persoonlijkheden in Duitsland, Klaus von Dohnanyi, wees er onlangs met duidelijke woorden op hoe de globale situatie in werkelijkheid is. Dohnanyi zette inhoudelijk uiteen dat het onmogelijk zou zijn hoe men met Rusland zou omgaan. Natuurlijk kan men de oorlog niet begroeten, Poetin heeft echter decennialang geprobeerd tot overeenkomst met het Westen te komen, wat dit, in het bijzonder de VS, volledig ignoreerde.

De VS zouden niets anders willen dan de NAVO respectievelijk de Duitsers oorlog voeren tegen Rusland, waarbij men zelf comfortabel in Washington zit, zoals bijna altijd, en zonder enig risico toekijkt wat er gebeurt. De VS zijn die natie, die bij uitstek willekeurig en om hun wereldheerschappij te bevredigen, die hele landen, miljoenen burgers en structuren verwoest hebben, en dit zou niemand storen.

Daar mogen we aan toevoegen dat die linksgroenen, waartoe tegenwoordig ook de vroeger christelijk-sociale partijen behoren, in een huichelachtigheid die haar weerga niet kent oorlogshitsers geworden zijn. Hoe dom is het om steeds weer te benadrukken dat Rusland overwonnen zou moeten worden en dat er daarom miljarden aan wapenleveringen naar de Oekraïne zouden moeten toegaan – wil men een 100-jarige oorlog?

Wanneer de heer Zelensky vindt dat het voortzetten van de oorlog met Westerse hulp mensenlevens zou beschermen, dan is dit niet alleen cynisch, maar een man die als acteur een rol speelt, maar de belangen van het eigen volk op het oog heeft. Dit is gewoon mensonterend.

Men kan alleen maar hopen dat mogelijk veel mensen, die nog verstandig, christelijk en fatsoenlijk denken, meedoen aan de Europese verkiezingen en tegen de politiek van de EU stemmen, anders moet men zich serieus met een uittreding uit de EU bezighouden.

Bron:
    unser-mitteleuropa.com
    Door: Dr. Norbert van Handel

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)