Heksenjacht op Plasterk + een nieuwe peiling! Wat vinden kiezers van het hoofdlijnenakkoord? #DDDF

• zondag 19 mei 2024
  • Categorie: , ,
  • Peilingen

19-5-2024

Maurice de Hond vroeg de kiezers aan de hand van 15 voorstellen uit het hoofdlijnenakkoord wat zij vinden van de plannen van Wilders, Yesilgöz, Omtzigt en Van der Plas. Ook is er een nieuwe peiling voor de Europese verkiezingen van 6 juni aanstaande en een peiling voor de Tweede Kamer als er nu verkiezingen zouden zijn.

Volgende week is het Kamerdebat met de vier partijen over het akkoord. Komen zij er echt uit en krijgen we deze regering of valt de boel alweer uit elkaar voordat ze op het bordes staan? Wat steekt er achter de jacht op Plasterk? Waarom zijn media erop gebrand hem ten val te brengen en is dat terecht? Marianne Zwagerman en Maurice de Hond bespreken het in een nieuwe Dwars door de Formatie, live op YouTube. Zondagochtend om 11 uur, je wekelijkse lichtpuntje tussen #WNLopZondag en #Buitenhof. Deze uitzending is exclusief voor leden van de Club van Dwarskijkers ook beschikbaar als podcast en reclamevrije video. Vind je ons werk belangrijk? Kijk dan even op Maurice.nl hoe je hem kan steunen of word lid van de Club van Dwarskijkers. Kost maar 15 euro per jaar (incl. 9% BTW). Dan krijg je toegang tot exclusieve content zoals columns en podcasts.