Brits Meteorologisch Instituut bevestigt het bestaan van chemtrails

• woensdag 29 mei 2024
  • Categorie:
  •  Het Met Office, de nationale weer- en klimaatdienst van het Verenigd Koninkrijk, heeft het bestaan van geo-engineering bevestigd.

29-5-2024

Hieronder valt ook de controversiële praktijk van het injecteren van stratosferische aerosol, beter bekend als “chemtrails,” schrijft Niamh Harris.

Ze beweren dat het is om de effecten van ‘global warming’ tegen te gaan…

Het vergroten van het albedo van de aarde door middel van cloud seeding houdt in dat lichtreflecterende deeltjes, zoals aluminium, barium, strontium en thorium, in laaggelegen stratus cumuluswolken worden gebracht.

Deze geoengineeringtechniek is bedoeld om de reflectie van wolken te verbeteren, waardoor de opwarming van de aarde wordt tegengegaan door de hoeveelheid zonlicht die terug de ruimte in wordt gestuurd te vergroten.

Desondanks zijn de blijvende gevolgen en potentiële repercussies op de dynamiek van het weer en ecosystemen nog onvolledig begrepen, wat ethische en milieubezwaren oproept.

In het steeds veranderende discours over klimaatverandering heeft het onderwerp geo-engineering vaak tot heftige discussies en speculaties geleid. Meer dan tien jaar geleden haalde het Met Office de krantenkoppen door openlijk het bestaan van geo-engineeringprogramma’s te bespreken, waaronder de controversiële praktijk van het injecteren van stratosferische aerosol, beter bekend als “chemtrails.”

In deze periode erkende het Met Office, de nationale weerdienst van Groot-Brittannië, het bestaan van geoengineering-inspanningen om de effecten van de opwarming van de aarde tegen te gaan. Stratosferische aerosol injectie houdt in het opzettelijk vrijlaten van deeltjes in de bovenste atmosfeer om zonlicht te weerkaatsen en het aardoppervlak af te koelen.

www.432Health.club

Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.