1 juni: ‘grootste vrijheidsprotest ooit’ in Genève tegen de WHO

• donderdag 23 mei 2024
  • Categorie:
  •  Alle wegen leiden naar Genève.

Robin de Boer 23-5-2024

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:25

Alle wegen leiden naar Genève. Op 1 juni komen artsen, politici en activisten bij elkaar in de Zwitserse stad om ‘nee’ te zeggen tegen het WHO-pandemieverdrag.

De organisatie van het protest roept mensen op massaal naar Genève te komen om te protesteren tegen de tirannieke agenda, bedoeld om de mensheid tot slaaf te maken via een gezondheidsdictatuur. De betogers verzamelen zich bij het hoofdkwartier van de WHO.

De revolutie gaat door, zegt de Britse cardioloog Aseem Malhotra, één van de sprekers.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Historische bijeenkomst

Volgens Arts Andrea Nazarenko, één van de organisatoren, belooft het een historische bijeenkomst te worden. “Kom alsjeblieft naar Genève om te helpen deze wereldovername tegen te houden,” zegt arts Meryl Nass.

De organisatie spreekt van ‘het grootste vrijheidsprotest ooit gezien’. Vanuit de hele wereld reizen mensen af naar de stad waar ook het World Economic Forum zetelt. “Zij zijn met weinigen, maar wij zijn met 8 miljard. Samen kunnen we en zullen we het verschil maken. Zeg ‘nee’ tegen de WHO, zeg ‘ja’ tegen vrijheid!”

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.