Open brief aan Mark Rutte

•  Open brief aan Mark Rutte

)

Mijnheer Rutte,

Zoals je wellicht gemerkt hebt, heb ik bij de aanhef van mijn open brief aan jou het woord “geachte” bewust weggelaten, omdat mijn bescheiden mening is dat jij helemaal niet geacht bent. Als opa van 8 kleinkinderen (8 jongens die de dienstplichtige leeftijd hebben) voel ik mij genoodzaakt jou deze brief te schrijven in de hoop dat jij jezelf direct terugtrekt als kandidaat voor secretaris-generaal van de NAVO. Mijn oprechte angst is jouw totale onkunde op strategisch/militaristisch gebied.

Jij bent in mijn ogen een globalist, een door het WEF geïnfiltreerde persoon en een Ruslandhater. Maar laat ik je duidelijk maken waarom jij niet de juiste persoon bent om voor de functie van de nieuwe secretaris-generaal van het militaire bondgenootschap NAVO gekozen te worden:

1. Jij bent zowel door Amerika als door het WEF gehersenspoeld, die in alles wat in de wereld fout gaat de schuldvraag bij Rusland leggen. Ben jij de afspraken vergeten die in het Minsk-akkoord staan? Ben jij vergeten dat de coup in 2014 in de Oekraïne door de Amerikaanse Victoria Nuland is georganiseerd? Er mocht n.l. geen onafhankelijke staat Oekraïne komen, maar een vazalstaat van Amerika. Ben jij ook vergeten dat er sinds 2014 en 2015 moordcommando’s van de Oekraïne (in nazi-uniformen) de Russische bevolking in Oost-Oekraïne hebben geprobeerd uit te moorden? Meer dan 15.000 Russische mensen zijn toen vermoord door deze commando’s en miljoenen Russische mensen die vredig in de oostelijke Oekraïne woonden, zijn na 2014 naar Rusland gevlucht. Ben jij vergeten dat er onder leiding van Amerika (Biden en Nuland) meer dan 23 biologische laboratoria in de Oekraïne werden gebouwd waar biologische wapens geproduceerd werden? Ben jij vergeten dat de Oekraïne volgepropt werd met wapens richting Rusland. Dit feit is toegegeven door Victoria Nuland.

2. Er is een afspraak (Minsk-akkoorden) dat de Westerse c.q. Amerikaanse invloed niet verder naar het Oosten zou worden uitgebreid. De NAVO heeft zich hier niet aan gehouden. De NAVO breidde haar macht met meer dan 14 landen richting het Oosten uit. Dit geheel tegen de afspraak in.

3. Er zouden geen zware wapens in deze landen (vooral niet in de Oekraïne) geplaatst worden, want dat was een bedreiging voor Rusland (zie ook hier de afspraak in de Minsk-akkoorden). Zie ook een gelijk geval met de Cuba-crisis.

4. Weet jij nog hoe Amerika reageerde toen in Cuba raketten geplaatst zouden worden? Kun jij nu enigszins begrijpen dat Rusland niet akkoord kan gaan met de bewapening en laboratoria in de Oekraïne? Want dat is hetzelfde als destijds in Cuba. Ook kon Rusland niet akkoord gaan met het vermoorden van Russische mensen (meer dan 14.000) in de Oost-Oekraïne na de coup.

5. De NAVO is een vredesorganisatie, maar onder jouw bewind zal ze zeker een aanvalsorganisatie worden. Ben jij vergeten hoe in september 2022 de Nord Stream pijpleiding werd opgeblazen? Jij was de allereerste om Rusland de schuld te geven. Nu blijkt dat hoogstwaarschijnlijk Amerika dat heeft gedaan. (Biden zinspeelde hier duidelijk op en ook uit onderzoeken blijkt dat Amerika hierachter zat). Begrijp jij dat deze aanslag een oorlogsverklaring aan Duitsland en Rusland was? Immers ook Duitsland werd hiermee aangevallen.

6. Jij hebt (in mijn ogen) Nederland achtergelaten als een Derde Wereldland. Onze AOW’ers die dit land mede hebben opgebouwd (waaronder ikzelf), moeten leven van een zeer lage AOW, terwijl er miljarden uitgaan naar wapens voor de Oekraïne en een nog groter bedrag voor gelukszoekers die in ons land komen profiteren en kost en inwoning krijgen.

7. Als minister-president heb jij in mijn ogen gefaald. Als secretaris-generaal van de NAVO ben jij totaal ongeschikt, aangezien jij totaal niet deskundig bent op dit gebied. Ook jouw banden met het WEF zijn desastreus voor Nederland en Europa. Maar bovenal, jij liegt, echter jij noemt dat een selectief geheugenverlies.

Deze brief schrijf ik jou, omdat ik bang ben dat straks onze Nederlandse jongens (waaronder ook mijn 8 kleinkinderen) naar het oostelijk slagveld worden gestuurd door de NAVO. De geschiedenis hoe de oorlog is begonnen, werd door onze nieuwsdiensten onjuist vermeld. Immers Rusland moet de schuld krijgen. Maar is het niet zo, meneer Rutte, dat jij alleen maar uit bent op macht, terwijl je van jezelf weet dat je niet capabel bent om de NAVO te leiden? Als jij de functie krijgt, zal niet alleen de NAVO lijden, maar heel Europa. Jij bent n.l. in mijn ogen iemand die nog steeds denkt dat je een beer kunt blijven slaan en niet beseft dat de beer ook terug kan slaan. Diplomatie hoorde lang geleden bij de NAVO, want ze was een vredesorganisatie, en daar hoort iemand aan de macht die geen oorlogshitser is, maar een diplomaat die beseft dat onderhandelingen tot vrede leiden en wapens tot oorlog.

Vanuit het diepste van mijn opa-hart hoop ik dat mijn kleinkinderen en alle Nederlandse kinderen niet in een oorlog worden gezogen. En zeker niet in jouw oorlog. Nederland heeft nooit voor de Oekraïne gekozen, het is niet ONZE oorlog, maar die van jou, Mark Rutte. Meld je aan als oorlogsvrijwilliger en ga ondervinden wat oorlog is en zie dan het leed. Oorlog kent geen winnaars, alleen maar verliezers. Als mijn kleinkinderen in deze oorlog worden gezogen, zie ik jou, Mark Rutte, als een van de personen die daarvan de oorzaak zijn.

Een laatste woord aan jou, Mark Rutte. Ga voor de spiegel staan

(als jouw selectief geheugen nog weet waar die hangt) en vraag jezelf af of onze Nederlandse jongens moeten sterven voor jouw oorlog. Vraag je zelf ook af wat de gevolgen zijn van een nucleaire oorlog. Wie is dan de winnaar?!

Door:
    P.A.L.M. van Kempen
    (voor www.ejbron.wordpress.com)

Narcistische corrupte psychopaten zijn niet voor rede vatbaar. Daarom zijn ze zo ‘waardevol’ voor de politiek. Verspilde moeite deze brief.