Moet Nederland Vluchtelingen Onbeperkt Toelaten? - PhiloStreets #6

• donderdag 25 april 2024
  • Categorie:
  •  ....de vraag is of Nederland een morele verplichting heeft om voor vluchtelingen te zorgen.

25-4-2024

In deze video gaan we naar de Universiteit Utrecht om studenten te interviewen over de vraag of Nederland een morele verplichting heeft om voor vluchtelingen te zorgen. Deel jouw mening in de comments hieronder! Wil je graag meepraten over dit soort onderwerpen, je geest verscherpen en nieuwe interessante mensen ontmoet, meld je dan aan voor een van onze discussieclubs via: discussieclub@philonomics.com

Het migratie pact is gebasseerd op het aantal bewoners van dat land. Verhoudingsgewijs moet men dan verplicht zoveel Vreemdelingen opvangen
    Dit is een vreselijke misvatting die rutte met een grijns heeft ondertekend.

Elk land behoort een quotum te hebben op de bevolkingsdichtheid dan zie je dat nederland overbevolkt is en kunnen de grenzen dicht. Maw onze bestaanszekerheid en levensruimte komt in het gedrang waardoor vraag en aanbod op de woningmarkt volledig ontspoort zoals hier in Nederland. Politiek gezien is men volslagen idioot , vol is vol en genoeg is genoeg maar dat interesseert de politiek niet.
    Wir schaffen das is dus wir drammen das!

Zie ook de toekomstplannen met een tristate city met pakweg 20 miljoen mensen op een veel te klein leefgebied dat wordt haat en nijd van overlast.
    Een volslagen inhumaan idee ,laat staan om het ook nog werkelijkheid te maken. Het gaat puur om de aantallen bewoners die de politiek meer macht qua zetels geeft en de bevolking lijdt eronder. Knettergek krankjorum.
    Daarom worden de boeren nu al onteigend zgn voor het klimaat te redden
    Dddooooeeeeiiii

Gisteren stond in het N-H Dagblad te lezen op de voorpagina dat het drinkwater MOGELIJK op rantsoen zou gaan met als oorzaak, zeespiegelstijging, opwarming van de aarde en nog wat onzin. De zeespiegel stijgt volgens Rijkswaterstaat met 1, 75 mm per jaar, dus de afgelopen 50 jaar zou de zeespiegel gestegen zijn met nog geen 9 cm. De opwarming v/d aarde is nauwelijks te meten maar ook de opwarming is over de laatste 100 jaar nog geen hele graad.
    Er valt zoveel neerslag dat het de pan uit rijst, maar als er 1 zonnige dag is weet de media ons weer bang te maken vanwege de droogte.
    Van een echte krant mag verwacht worden dat alle oorzaken van een eventuele rantsoenering vermeld worden maar voor alle gemak laat dat flutkrantje de belangrijkste oorzaken weg en die zijn:
    1 Een alarmerende stijging van het aantal inwoners van Nederland door import.
    2 Het verbod van Hugo de Jonge om meer drinkwater te produceren vanwege de verzonnen STIKSTOF problemen.

Het heeft allemaal weinig te maken met de oorzaken zoals de krant weet op te noemen.
    Deze krant is alleen nog goed om je kont mee af te vegen en de kachel aan te maken, het is een propagandistische klerezooi.