310 Vredesspeech Dam, Amsterdam. Ab Gietelink

• vrijdag 19 april 2024
  •  Laten we ons verbeelden ....

19-4-2024

Laten we ons herinneren, De loopgraven in Noord Frankijk en de ineenstorting van Oost-Europa tijdens de 1e wereldoorlog Daar waar de miljoenen jonge levens eindigden Daar waar de bloedende lichamen stierven of levenslang werden verminkt XXX Laten we ons verbeelden Hoe het westen, Oekraïne en de Russische federatie in Istanbul om de onderhandelingstafel gaan en eindelijk doen wat goed en rechtvaardig is. Oorlog maken is complex en vernietigend Vrede maken is eenvoudig en opbouwend XXX Laten we ons verbeelden Hoe de VN een actief opgelegde en duurzame vredesregeling tussen Israël en Palestina met vreedzame middelen kan realiseren. XXX Laten we ons verbeelden Hoe de wapens kunnen zwijgen en de verbeelding aan de macht kan komen. XXX Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Bestel mijn nieuwe boek TUNNELVISIES. Hoe realiseren we vrede in Oekraïne? Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.TV. Hartelijk dank. XXX