Premier Wilders of Dictator Timmermans?

• zaterdag 16 maart 2024
  • Categorie: , , ,
  •   In deze video gaan we naar de Universiteit van Amsterdam - locatie Roeterseiland om studenten te interviewen .........

16-3-2024

Het democratisch verkiezen van onze politieke leiders is een van de essentiële kenmerken van onze succesvolle samenleving. In deze video gaan we naar de Universiteit van Amsterdam - locatie Roeterseiland om studenten te interviewen over de vraag of het wenselijk is om een geliefde dictator te hebben als alternatief voor de opkomst van Wilders, een politicus die door veel Amsterdamse studenten als een bedreiging wordt gezien. ----------------------------------------------------------------------------

Philonomics heeft naast de van ons bekende video's een nieuw format gelanceerd waarbij we universiteiten bezoeken om studenten te interviewen over fundamentele kwesties. Het primaire doel is het aanmoedigen van een open uitwisseling van ideeën, het bevorderen van debat en het stimuleren van onderling begrip, dit als tegenhanger voor de ideologische echokamers waar steeds meer mensen in ons land in verstrikt raken. Als je je geest wilt verscherpen en graag nieuwe interessante mensen ontmoet, meld je dan aan voor een van onze discussieclubs via: discussieclub@philonomics.com We zien je graag tot dan!