Medialeugens, Mensenrechten, Oekraïne en Palestina. Ab Gietelink interviewt prof. Cees Hamelink

• vrijdag 1 maart 2024
  • Categorie: , ,
  •  Ab Gietelink interviewt prof. Cees Hamelink

1-3-2024

Opname van: 7 nov 2023

Hoe kunnen we in de actuele oorlogen en conflicten denken over mensenrechten? Hoe verwerkt de media dat in har berichtgeving over het Oekraïne-Rusland narratief? En hoe verwerkt de media in relatie met de Israël & Palestina oorlog? In zijn nieuwste boek werkt prof Cees Hamelink een kosmopolitisch concept van mensenrechten uit. Cees Hamelink was hoogleraar internationale communicatie UvA. Hij gaf Mediastudies, religie en cultuur aan de Vrije Universiteit Het boek ''Tunnelvisies. Hoe realiseren we Vrede in Oekraine?'' van DAK journalist en presentator Ab Gietelink is gratis bij een nieuw jaarabonnement: https://deanderekrant.nl/abonnement Voor € 20,- is Tunnelvisies te bestellen: https://deanderekrant.nl/bestellen Interview van Alternatief TV: @AbGietelinkAlternatief Meer nieuws, opinie en artikelen zijn te lezen via: https://deanderekrant.nl/nieuws Volg ons ook via: Instagram: https://www.instagram.com/deanderekrant/ Facebook: https://www.facebook.com/deanderekrant LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/dean... Twitter: https://twitter.com/AndereKrant