Voormalige chef van Frontex: Europese Commissie levert ons met opzet uit aan massa-immigratie

• dinsdag 20 februari 2024
  • Categorie: , ,
  •  Ingrijpende verandering vanaf 2019

(Door: Marian Pilarski – Vertaling: E.J. Bron)

Twee jaar na zijn terugroeping als chef van het EU-agentschap voor de grens- en kustbewaking (Frontex) treedt de ambtenaar Fabrice Leggeri (foto) bij de Europese verkiezingen aan voor het Franse Rassemblement National. Zijn toenmalige terugroeping verklaarde hij ermee dat hij de immigratie wilde controleren, de Europese Commissie echter het exacte tegendeel in haar schild voert.

Doel: illegale massa-immigratie bestrijden

Leggeri, die op de 3e plaats van het Rassemblement National bij de verkiezingen voor het Europees Parlement in juni aantreedt, maakte in een zaterdag gepubliceerd interview (abonnee artikel) met de krant “Journal de Dimanche” bekend:

We zijn vastbesloten om de overstroming van de migratiestromen te bestrijden, die de Europese Commissie en de eurocraten niet als probleem, maar als project beschouwen.”

Het Rassemblement National zou een concreet plan en de capaciteiten hebben om dit om te zetten.

Ingrijpende verandering vanaf 2019

De voormalige chef van Frontex bericht dat het sinds de ambtsaanvaarding van de voorzitster van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen en de eurocommissaris Binnenlandse Zaken Ylva Johansson tot een omwenteling in de immigratiepolitiek gekomen zou zijn. Terwijl de taak van Frontex er sinds 2015 in bestaan zou hebben om Frankrijk en Europa tegen de migratie te beschermen, adviseerde de nieuwe top van de Europese Commissie vanaf 2019 volgens Leggeri:

Breng de migranten terug en heet ze welkom. Of het u bevalt of niet, wij zijn een vergrijzend continent en daarom moet u ze binnenlaten.”

Tot aftreden gedwongen

Omdat de 55-jarige ambtenaar de immigratie echter wilde controleren, werd hij onder druk gezet en voelde zich in de steek gelaten. De Franse regering dwong hem om af te treden en ook de Bondsrepubliek Duitsland was niet bereid hem te ondersteunen, bericht de Fransman. De Europese Commissie was duidelijk vijandig tegenover hem ingesteld en wilde dat hij vertrok.

Het zou nu zijn doel zijn om “tegen deze Europese Commissie te strijden, die deze migratievloed bevordert en tolereert”. Dat zou de reden zijn waarom hij de politiek is ingegaan.

Bron:
    unser-mitteleuropa.com
    Door: Marian Pilarski

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Dekker zei

De beschaving van de westerse wereld moet kapot, in Europa is het de EU onder extreem links waartoe ook de VVD behoort en in de VS de democraten van de seniele stropop Biden. De geschiedenis heeft ons geleerd dat het migratieproces niet meer te stoppen is en zodoende verandert Europa in armoede en agressie en als Trump de idioterie niet stopt is het daar ook gedaan met de beschaving en dat is precies de bedoeling van de super rijken, destabiliseer de landen zodat er burger oorlogen bestaan zodat de minder rijken elkaar af maken. In Nederland gaan stemmen op om de dienstplicht weer in te stellen om "onze" grenzen te bewaken.
    Tijdens de Corona periode konden de grenzen opeens potdicht afgesloten worden en nu kan het opeens niet meer? We moeten nu al onze grenzen sluiten tegen de invasie van bloeddorstige halve wilden, maar dat gebeurt met voor bedachte rade niet. Wel krijgen we dag in dag uit te horen dat we onze grenzen moeten bewaken tegen Poetin. Dat is nu juist het smerige van Politiek en Media, de schuld bij de verkeerde leggen, in dit geval Poetin die geen enkele intentie heeft om dat verrotte Europa aan te vallen. De EU vernietigt zichzelf wel, daar is Poetin niet voor nodig.