Robert F. Kennedy: Dat is de waarheid over de oorlog in de Oekraïne

• woensdag 14 februari 2024
  • Categorie:
  •  De defensie-industrie wil de NAVO graag verder uitbreiden. Waarom?

Robert F. Kennedy: Dat is de waarheid over de oorlog in de Oekraïne

(Vertaling: E.J. Bron)

De defensie-industrie wil de NAVO graag verder uitbreiden. Waarom? Omdat landen, die lid worden, enorm in bewapening moeten investeren. En vooral: ze moeten hun orders bij bepaalde firma´s plaatsen.

De Amerikaanse kandidaat voor het presidentschap, Robert F. Kennedy (foto), noemt in een video op “X” de wapenproducenten Northrop Grumman, Raytheon, General Dynamics, Boeing en Lockheed.

In maart 2022 stelde de Amerikaanse regering $ 113 miljard voor de Oekraïne beschikbaar. Sindsdien werden er nog eens tientallen miljarden vrijgegeven. Na de oorlog moet alles wat we vernietigd hebben weer opgebouwd worden.

Senator Mitch McConnell heeft laten doorschemeren dat al dat geld in werkelijkheid helemaal niet naar de Oekraïne gaat, maar naar Amerikaanse wapenproducenten. En van wie zijn deze firma´s? Black Rock.

Senator Tim Scott zei dat de Oekraïne het geld niet als geschenk zou krijgen, maar als krediet. Waarom noemen ze het een krediet? Opdat ze daar verbindingen aan kunnen knopen, zei Kennedy. Denkt u aan extreme kortingen. De Oekraïne moet ook zijn hele staatsvermogen aan multinationale concerns verkopen, inclusief al het bouwland, het vruchtbaarste akkerland in de wereld, de graanschuur van Europa.

Er zijn meer dan een half miljoen jonge Oekraïners gestorven om dit land in de Oekraïne te behouden. 30% van het land werden al aan DuPont, Cargill en Monsanto verkocht. En van wie zijn deze firma´s? Black Rock. En wie helpt bij de wederopbouw van de Oekraïne? Black Rock.

Dat doen ze direct voor onze ogen. Het maakt hen niets uit dat we het weten, want ze weten dat ze er mee wegkomen. En hoe? Door ervoor te zorgen dat we oorlog tegen elkaar blijven voeren. Ze hitsen mensen tegen elkaar op: blanken tegen zwarten, links tegen rechts enz.

Bron:
    uncutnews.ch

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)