De lobby voor islamisering stopt niet bij de BOA-hoofddoek

• donderdag 29 februari 2024
  •  Doel is de vestiging van het ‘wereldkalifaat’.

29-2-2024

Een reeks GroenLinks-PvdA-burgemeesters heeft aangekondigd dat gemeentelijke handhavers (‘BOA’s) met een (islamitische) hoofddoek boven hun uniform mogen rondlopen. KLEIS JAGER en SYP WYNIA vragen zich in deze aflevering van WWTV af waar deze, kennelijk georganiseerde, actie vandaan komt. Waarom? Met welk doel? Waarom nu? Jager en Wynia stellen vast dat de hoofddoek, vooral bij de politie, al tientallen jaren inzet is van radicale moslims, in het bijzonder bij de Moslimbroederschap. Die islamistische beweging is een eeuw geleden ontstaan in Egypte, maar heeft tegenwoordig Qatar en het Turkije van president Tayyip Erdogan als thuisbasis. Doel is de vestiging van het ‘wereldkalifaat’. De beweging is, vaak niet direct herkenbaar, ook heel actief in Europa. De Arnhemse burgemeester en PvdA-politicus Ahmed Marcouch is of was betrokken bij de Moslimbroederschap en heeft een voor de Moslimbroederschap karakteristieke werkwijze. Hij pleit aanhoudend voor islamiserende uitzonderingen op de Nederlandse rechtsstaat (zoals de scheiding van kerk en staat) als remedie tegen zulke uiteenlopende zaken als misdaad en terrorisme. Dat de Groenlinks-PvdA-burgemeesters van een aantal grotere steden juist nu met hun hoofddoekbesluiten komen kan geen toeval zijn. Het is kort na de verkiezingen van 22 november 2023, toen de kiezers in meerderheid juist niet kozen voor de partijen die voor de hoofddoek zijn. De Groenlinks-PvdA-burgemeesters trekken een lange neus naar de (vorige en de nieuwe) Kamermeerderheid. WWTV is er ook als podcast. Kijk HIER https://www.wyniasweek.nl/podcast/ Wynia’s Week is er iedere woensdag en zaterdag en op iedere donderdag een nieuwe video van WWTV. Dat is allemaal gratis, zonder betaalmuur of andere belemmeringen. Die unieke formule wordt mogelijk gemaakt door de donateurs. Doet u ook mee? https://www.wyniasweek.nl/doneren/ Hartelijk dank!

Max Q zei

Verplichte kost voor ALLE sLinkse deugpolitici: Verplicht koranlessen volgen die alleen maar gaan over de 106 soera's die oproepen tot haat en doden van ongelovigen:https://conservatief.fandom.com/nl/wiki/Koranverzen_die_oproepen_tot_haat_en_moord_op_ongelovigen