Toetredingsonderhandelingen met de Oekraïne en Moldavië: blinde grootheidswaanzin van de EU-imperialisten

• zaterdag 16 december 2023
  • Wereldpolitieke utopie

De ondergang van het avondland, zoals Oswald Spengler al schreef. En laat nou Europa vanuit het oosten vaak gezien worden als het avondland (het land waar de zon ondergaat).

De uitbreiding van landen bij de EU kost Nederland tientallen miljarden Euro's, terwijl Nederland er helemaal iets mee opschiet. Het zijn meestal corrupte landen, maar Nederland is minstens zo corrupt dus dat is de hoofdreden niet, wel dat er dan weer een stroom van economische "vluchtelingen" op gang zal komen en met de miljoenen economische vluchtelingen die we al hebben zal ons land vroeg of laat ontsporen. Immers bewoners van landen bij de EU hebben vrij reizen en mogen zich in ieder land van de EU vestigen. De EU is een kwaadaardig monster geworden.