Steeds meer lockdown deskundigen geven toe dat ze fout zaten en smeken nu om vergiffenis

• maandag 11 december 2023
  • De medische “deskundigen” die eisten dat alle mensen “op de wetenschap moesten vertrouwen”

11-12-2023

De medische “deskundigen” die eisten dat alle mensen “op de wetenschap moesten vertrouwen” en zich moesten verschuilen en in lockdown moesten opsluiten tot er een vaccin beschikbaar was, beginnen nu in te zien hoe frauduleus en destructief hun totalitaire geloofssystemen eigenlijk zijn. Lockdown deskundigen beginnen toe te geven dat ze het over alles bij het verkeerde eind hadden en sommigen smeken zelfs om vergiffenis. In een aflevering van Bill Maher’s programma “Real Time” gaf professor Scott Galloway van de Universiteit van New York toe dat ze fout zaten toen ze lockdowns steunden en hij vraagt nu om vergiffenis, schrijft Lance D Johnson.

“Ik zat in het bestuur van de school van mijn kind tijdens COVID. Ik wilde een strenger lockdownbeleid,” zei de heer Galloway. “Achteraf gezien had ik het mis.

“De schade voor kinderen om ze langer van school te houden was groter dan het risico. Maar hier komt het op neer: Ikzelf, onze geweldige mensen bij het [CDC], ik denk dat de gouverneur [Andrew Cuomo], we werkten allemaal met onvolmaakte informatie en we deden ons best,” betreurde hij. “Laten we ervan leren. Laten we elkaar verantwoordelijk houden, maar laten we ook een beetje genade en vergeving tonen.”

De modellen van de expert veroorzaakten wereldwijde paniek en voedden medische fouten en maatschappelijke vernietiging

Een andere grote voorstander van lockdown veranderde ook van gedachten. Dr. Ari Joffe, een klinisch professor in de kindergeneeskunde aan de Universiteit van Alberta in Canada, ging helemaal voor lockdowns, massale quarantaines en medische mandaten. Hij ziet nu in dat hij meedeed aan “groepsdenken” en slechte beslissingen nam uit angst, ook al hadden volksgezondheidsfunctionarissen op dat moment alle informatie die ze nodig hadden om goede beslissingen te nemen en mensen waardig te behandelen.

In een peer-reviewed paper van de hand van Dr. Joffe wordt dieper ingegaan op het groepsdenken dat volksgezondheidsleiders in een staat van hersenloze terreur en misbruik dreef. Het Imperial College COVID-19 Response Team publiceerde op 16 maart 2020 een model dat voorspelde dat “er medio april 510.000 sterfgevallen zouden zijn in Groot-Brittannië en 2,2 miljoen in de Verenigde Staten, waardoor de vraag naar intensive care 30 keer zo groot zou zijn”. De deskundigen zeiden dat als lockdowns niet werden afgedwongen door overheden voor meer dan tweederde van de tijd gedurende twee jaar, er wereldwijd “7,0 miljard infecties en 40 miljoen doden” zouden zijn. Het resultaat van die modellering was een wijdverspreide angst, zei Dr. Joffe, die hij hielp verspreiden.

Dr. Kevin Bass, een zevendejaars student geneeskunde en onderzoeker aan een medische faculteit in Texas, geeft toe dat hij het bij het verkeerde eind had toen hij voorstander was van lockdowns. Hij zei dat de modellering aan het Imperial College en rapporten van de Wereldgezondheidsorganisatie hem overtuigden om voor lockdowns te gaan. “Ik was altijd een ‘Covidiaan’. Ik dacht altijd dat we lockdowns moesten hebben, dat we maskermandaten en vaccinmandaten moesten hebben en ik was erg autoritair.”

“Als ik er nu op terugkijk, is het beschamend,” zei Dr. Bass.

De epidemie van chronische ziekten moet worden aangepakt om infectieziekten goed te kunnen bestrijden

Strategieën om infectieziekten te behandelen werden bij elke gelegenheid stilgelegd en gecensureerd, terwijl leiders op het gebied van de volksgezondheid en mediapraatjes meer lockdowns en beperkingen eisten die alle logica tartten en de mensenrechten bedreigden. Van afgesloten parken en gemaskerde schoolkinderen, tot gezinnen die met geweld werden gescheiden in ziekenhuizen, tot kerken die hun bijeenkomsten stillegden… het was allemaal onnodig en schadelijk voor iedereen. Toegeven aan dit groepsdenken leidde tot geesteszieke gedragspatronen, psychoses, paranoia en controlerende/haatdragende impulsen die het sociale en morele weefsel van de samenleving beschadigden.

Dr. Joffe vertelde aan The Epoch Times dat hij in eerste instantie alle door de overheid opgelegde lockdownmaatregelen steunde omdat hij geloofde dat “lockdowns de virusoverdracht en sterfte zouden verminderen, zoals beroemd, onjuist en tautologisch gemodelleerd aan het Imperial College”. Zoals velen in de gemeenschap voor gezondheidsvrijheid al vanaf het begin wisten, zouden het lijden en de dood in 2020-2023 nooit voorkomen kunnen worden met angstig gedrag, isolatie en verdeeldheid. De totalitaire daden van scheiding van families, censuur en gedwongen vaccinatie versterkten alleen maar de problemen binnen het medische systeem, wat leidde tot een hoger aantal iatrogene fouten en een groter aantal onbehandelde en mishandelde patiënten.

Na verloop van tijd begon Dr. Joffe zich te realiseren dat zijn steun voor het opsluiten van kinderen voortkwam uit een bevoorrechte positie die “niet erkende dat eenzaamheid, werkloosheid en negatieve ervaringen in de kindertijd de belangrijkste risicofactoren zijn voor een verkorte levensduur, geestelijke gezondheidsproblemen en chronische niet-overdraagbare ziekten.” Uiteindelijk zijn het de chronische gezondheidsproblemen en auto-immuunziekten (alomtegenwoordig onder de bevolking en verergerd door giftige, ontstekingsbevorderende vaccins) die de afgelopen vier jaar tot de slechtste resultaten van infectieziekten hebben geleid. Wil er echte vergiffenis zijn, dan moet er verantwoording worden afgelegd en moeten er enorme veranderingen worden aangebracht in de systemen die als wapens tegen de mensen werden ingezet.

Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Als de machtselite al hun andere plannen laten varen en van het toneel verdwijnen, dan valt te praten over verzoening. Maar niet als het bedrog tot op dit uur doorgaat.

Als de machtselite al hun idiote plannen opgeven, dan valt er te praten. Daarna van het toneel verdwijnen in onbeduidende banen of in de uitkering. Kunnen ze dat, dan is alles vergeven en vergeten; kunnen ze dat niet, dan is het wat mij betreft opknooppunt Hellegatsplein.

Dekker zei

Tegenwoordig is werkelijk alles gebaseerd op modellen en niemand die weet waarop de modellen zijn gebaseerd en niemand weet hoe ze tot stand komen. Een model is niet anders dan "U vraagt en wij draaien". In dit geval vragen de Overheden en de corrupte wetenschap levert de modellen. Het is bedriegerij van de eerste orde en het blijft gewoon door gaan.