BREKEND: Voltallige FVD-fractie GESCHORST door Tweede Kamer

• dinsdag 19 december 2023
  •  Vandaag is de voltallige fractie van FVD geschorst door de Tweede Kamer.

19-12-2023

Het kartel legt ál onze volksvertegenwoordigers het zwijgen op. Dit is niets minder dan een schoffering van de kiezer en een keiharde ondermijning van de verkiezingsuitslag en de democratie. Het is cruciaal dat we laten zien dat u, de kiezer, het laatste woord heeft over wie er mag spreken in de Tweede Kamer - níét het kartel! Steun ons. Ga naar fvd.nl/wordlid! Word lid: https://fvd.nl/wordlid ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocra... ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU:    / @forumdemocratie

Dekker zei

Wanneer gaan ze de volledige fracties van VOLT, CDA, VVD, D'66, PvdA/GL, CU, DENK schorsen? Deze fracties hebben zich zonder uitzondering schuldig gemaakt aan het met voeten treden van de democratische rechten van alle burgers in Corona tijd, ook vanwege de verplichte betalingen aan Oekraïne, ook het in de oorlog betrokken raken met Oekraïne, ook met het klimaatbedrog. Kortom, noem tegenwoordig maar wat op en er heeft zich zeer ernstig anti democratisch handelen voorgedaan door dictator Rutte met instemming van deze partijen.