blckbx today #251: Bezwaar pandemieverdag WHO | Schaduwzijde Henry Kissinger | Wie beslist over je lijf?

• vrijdag 1 december 2023
  • Categorie:
  •  WHO | Schaduwzijde Henry Kissinger | Wie beslist over je lijf?

Zie HIER de uitzending

Stichting Artsen Collectief heeft een nieuwe campagne: ‘Je lichaam is van jou’. EuroparlementariĆ«rs schreven een brief aan de directeur van de Wereldgezondheidsorganisatie, waarin zij kritiek uiten op het pandemieverdrag. De Amerikaanse Nobelprijswinnaar en topdiplomaat Henry Kissinger overleed op 100 jarige leeftijd. Hoe zit het met de schaduwzijde van deze omstreden politicus? Dat en meer in blckbx today.

Vrijdag 1 december 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• Stichting Artsen Collectief heeft een nieuwe campagne: ‘Je lichaam is van jou’. Wat zit erachter?
    • EuroparlementariĆ«rs schreven een brief aan de directeur van de Wereldgezondheidsorganisatie, waarin zij kritiek uiten op het pandemieverdrag. Hoe staat het met dit machtsmiddel van de WHO?
    • De Amerikaanse Nobelprijswinnaar en topdiplomaat Henry Kissinger overleed woensdag op 100 jarige leeftijd. Zijn nalatenschap wordt veelal geroemd, maar hoe zit het met de schaduwzijde van deze omstreden politicus?

Desk: Europarlementariƫr (FVD) Marcel de Graaff, oud-hoogleraar Kees van der Pijl en huisarts Felix van der Wissel
    Presentatie: Ancilla van de Leest

blckbx today