Nieuwe partij Omtzigt zit diep in de WEF-netwerken: ‘Het bewijs is geleverd’

• zaterdag 11 november 2023
  • Categorie: , , ,
  • Veldkamp hoorde in november 2021 al dat Rusland Oekraïne zou binnenvallen.

Robin de Boer 11-11-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:49

NSC, de nieuwe partij van Pieter Omtzigt, is doordesemd met invloeden van het World Economic Forum. Een voorbeeld.

Op plaats vier op de lijst van NSC, die hoge ogen gooit in de peilingen, vinden we Caspar Veldkamp. Deze diplomaat met een enorme staat van dienst in Europa is bewindvoerder bij de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling in Londen. Ook was hij ambassadeur in Griekenland en Israël, en plaatsvervangend directeur voor de VN en internationale financiële instellingen bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.

Hij is één van de vele ambtenaren die diep in de globalistische netwerken zitten, schrijft Burgercomité EU op X. “Een jarenlange loopbaan in de globalistische cenakels wil hij nu afronden met een Kamerlidmaatschap, wellicht zelfs een ministerschap. Mensen, pas op!”

Ook opmerkelijk: Veldkamp hoorde in november 2021 al dat Rusland Oekraïne zou binnenvallen. Hij werd op 14 november door een hoge Amerikaanse functionaris vertrouwelijk gebriefd. De functionaris keek hem aan en zei: “Caspar. Het gaat gebeuren.”

Duurzame financiering

Veldkamp is daarnaast een sleutelspeler in de wereld van ‘duurzame financiering’, net als Viktoria de Bourbon de Parme, de eega van Oranjetelg en bestuurslid van het Forum of Young Global Leaders van het World Economic Forum prins Jaime de Bourbon de Parme.

We stimuleren investeringen in groene gebouwen, duurzame energie, groene steden, merkte Veldkamp op. Tussen 2016 en 2020 besloeg ‘groene financiering’ 37 procent van de totale investeringen van zijn bank.

We moeten volgens hem op een meer holistische manier naar voedsel, klimaat en financiën kijken. “Duurzaamheid is een proces, geen status.”

Knap werk

Toen Paul Bekkers, permanent vertegenwoordiger bij het bureau der Verenigde Naties en bij andere internationale organisaties in Genève, op LinkedIn schreef dat hij verheugd was om de koningin, premier en andere kabinetsleden bij te staan op het WEF in Davos, schreef Veldkamp: “Knap werk, Paul.”

“Meneer Veldkamp is ook een echte Weffer. Duurzaamheid is zijn ding,” aldus Burgercomité EU. “Het bewijs is geleverd. NSC zit diep in de WEF-netwerken. Via figuren als Veldkamp van NSC gaat het WEF het Schwabinet straks penetreren.”

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

NineForNews.nl

Max Q zei

ALLE weffers voor Neurenberg 2.0 tribunaal !!!!!

Dekker zei

Max Q, ik denk dat 3/4 van Nederland niet eens weet wat het WEF is, of heeft gehoord van Soros of Swab. Het is wel een gegeven dat deze 3/4 wel gaat stemmen omdat ze er van overtuigd is de wijsheid in pacht te hebben.

14 jan 2022 why we need a "new social contract"for the 21st century . davos agenda 2022 is terug te vinden op wef site het is recht in je smoel .
    Omweg =WEF

Top Dekker . Davos agenda 2022 , Why we need a NEW SOCIAL CONTRACT for the 21 st century. Jan. 14 2022 gepubliceerd op wef site . ik heb screen shot van document . je kan alleen op poppetjes stemmen die zij naar voren schuiven meer niet . Je dacht dat het leven een nachtmerrie was tot dat je wakker werdt.