11.000 politici en leden van elite kregen vrijstelling voor coronavaccin: ‘Dit is onthutsend’

• donderdag 30 november 2023
  • Categorie:
  •  “Wat doe je met iemand die zijn of haar eigen mensen heeft vermoord?”

Robin de Boer 30-11-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:24

Uit een FOIA-verzoek (Wet open overheid) bleek dat 11.000 politici en leden van de elite een vrijstelling kregen van vaccinatie, merkte Michael Gray Griffin op in een gesprek met arts Paul Oosterhuis en Liz Gunn, leider van de New Zealand Loyal Party.

“Dat is onthutsend,” zei Griffin, oprichter van Café Locked Out.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Schandalig

Terwijl zij waren vrijgesteld, pushten ze mensen om zich te laten vaccineren en zeiden ze dat het veilig en effectief was.

“Het is schandalig,” reageerde Gunn. Ze vraagt zich af wat we aanmoeten met mensen als Jacinda Ardern en alle andere wereldleiders die de prikken pushten. “Wat doe je met iemand die zijn of haar eigen mensen heeft vermoord?”

Alle parlementariërs drie prikken

Gunn stelde voor om de 120 ongevaccineerde Nieuw-Zeelandse politici drie prikken te geven voordat ze afzwaaien: “Voordat jullie het parlement verlaten geven we jullie drie prikken om ervoor te zorgen dat jullie veilig zijn.”

Ze benadrukte dat veel Nieuw-Zeelanders zwaar getraumatiseerd zijn geraakt hierdoor. Griffin voegde toe dat veel mensen de waarheid niet aankunnen.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

NineForNews.nl