Uitgelekt contract tussen Pfizer en Europese Commissie opgesnord: ‘Jullie zijn voorgelogen’

• donderdag 26 oktober 2023
  • Categorie: , ,
  •  Ze moeten verantwoordelijk worden gehouden

Robin de Boer 26-10-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:38

Er is een koopovereenkomst opgedoken die de Europese Commissie met Pfizer heeft gesloten voor de levering van coronavaccins. Het document, dat al in maart 2021 in handen kwam van de Belgische organisatie Notre Bon Droit, gaat momenteel rond op social media.

In het vaccincontract staat op pagina 48 en 49 dat de langetermijneffecten en effectiviteit van het vaccin onbekend zijn en dat er mogelijk onbekende bijwerkingen optreden.

“Jullie is verteld dat het veilig en effectief is. Jullie zijn voorgelogen,” constateert internetondernemer Kim Schmitz, beter bekend als Kim Dotcom.

con

Ze moeten verantwoordelijk worden gehouden

Stel je voor dat je zo’n contract moet ondertekenen als je een auto koopt en de fabrikant niet kan garanderen dat de remmen werken, dat de motor niet ontploft en dat de wielen er niet af vallen. Zo’n auto zou je niet kopen, benadrukt Schmitz.

“Jullie leiders hebben dit gedaan met vaccins en jullie lichaam! Ze logen over de effectiviteit en  veiligheid. Ze moeten verantwoordelijk worden gehouden,” stelt hij.

Huisarts Els van Veen merkt op dat er in 2021 en 2022 grote druk op mensen werd uitgeoefend om zich te laten prikken. Je deed het om de kwetsbare ander te beschermen. Sommigen werden ontslagen omdat ze geen prik wilden.

Onder de pet gehouden

“Ik heb nooit begrepen waarom ik me zou laten prikken: heel 2020, toen er nog geen vaccins waren, ben ik niet ziek geworden,” schrijft Van Veen. “Inmiddels ben ik bevestigd in mijn beslissing om me niet te laten prikken.”

Maar ik vind het moeilijk te verteren dat zoveel niet-medisch onderlegde (jonge) mensen de prikken hebben gehaald, zonder dat ze goede uitleg over de werking hebben gekregen. En dus zonder deze contracten gezien te hebben, want die werden onder de pet gehouden, aldus de huisarts.

“Getekend bij het kruisje. Bijwerkingen op de lange termijn nog onbekend. En vervolgens jonge mensen pushen om zich te laten prikken, ‘om weer vrij te zijn’. En dat dan Volksgezondheid durven noemen.”

EU-baas Ursula von der Leyen weigert nog altijd haar sms’jes richting Pfizer-baas Albert Bourla vrij te geven. Ze zou persoonlijk met Bourla een deal hebben bedisseld.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

NineForNews.nl

Als het document echt is dan kan het niet anders dan dat alle Europese en Wereld leiders er vanaf hebben geweten en dan kan het niet anders dan dat ze veroordeeld worden vanwege het feit dat er door hun beleid tienduizenden mensen zijn gestorven. Volgens Engels onderzoek zou 1 op de 800 mensen overleden zijn aan de prik, dat zou voor Nederland al uitkomen op 17000 mensen als 80% gevaccineerd is. De zieken en zwaar zieken niet meegerekend, ook de mensen niet die eerst ziek zijn geworden en daarna zijn overleden of nog steeds overlijden.