“De agenda van het WEF wordt er met Pietertje Omtzigt gewoon doorheen gedrukt”

• zondag 29 oktober 2023
  •  Een stem op NSC is een stem op communisme.

“De agenda van het WEF wordt er met Pietertje Omtzigt gewoon doorheen gedrukt”

Robin de Boer 29-10-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:41

Een stem op NSC is een stem op communisme. Dat zegt voorman van Farmers Defence Force Mark van den Oever in een vlog over de nieuwe partij van Pieter Omtzigt.

Ze gaan jou met de groene agenda het eten uit de mond stoten. Net zolang tot je alleen goedkoop varkensvoer eet, of nog erger, krekels, aldus Van den Oever. “Dat wordt vanzelf het gevolg als er niks meer is.”

(Video verwijderd? Klik hier...)

Dan is er niks meer

Alles wordt het land uitgebonjourd, merkt hij op. “Vandaag is een megastal 10.000 varkens. Morgen is-ie 5000, dan 1000 en dan 100, totdat er niemand meer kan overleven.”

“We zitten in een globalistisch systeem met open grenzen en in het buitenland bouwen ze grote stallen. Daar kun je dan niet meer tegen concurreren. Dus wat doe je: je doet de deur dicht en dan is er niks meer. Er hoeft vervolgens maar iets te gebeuren en dan zit je zonder. En dan is het bloed- en bloedduur.”

Denk goed na

Als we een importmarkt worden, gaan we sowieso al 20 procent stijgen, waarschuwt Van den Oever. “En daar zijn ze mee bezig.”

De agenda van het WEF en de agenda van Fransje Timmermans wordt er met Pietertje Omtzigt gewoon doorheen gedrukt, benadrukt hij. “Denk goed na, stem op het tegengeluid.” In de peilingen staat Omtzigt op zo’n 30 zetels.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

NineForNews.nl

Omtzigt neemt iedereen in de maling. Hij wint de verkiezingen en gaat samen met GL/PvdA en Timmermans wordt de Premier van Nederland die meteen maar de verwoesting die Rutte(VVD) heeft aangericht, doorzet.
    Misschien dat de VVD ook nog wel aanschuift gezien de beschermelingen van Rutte op de kieslijst.
    Het is afgelopen met Nederland, we worden een provincie van het WEF, het wordt alleen nog even gemaskeerd door te doen alsof de EU een zelfstandig orgaan is wat het al lang niet meer is.