Donald Trump onthult zijn standpunt over COVID in een nieuwe virale video

• dinsdag 12 september 2023
  • Categorie: , ,
  •  WIJ ZULLEN NIET VOLDOEN!

12-9-2023

Voormalig president van de Verenigde Staten, Donald J. Trump, heeft woensdag verschillende videoboodschappen op zijn Truth Social feed gezet, maar de video die de meeste aandacht trok was de video met de titel: “Aan elke COVID tiran die onze Vrijheid wil afnemen, hoor deze woorden – WIJ ZULLEN NIET VOLDOEN!

Hier is de boodschap van Donald J. Trump, woord voor woord:

“De linkse krankzinnigen doen erg hun best om COVID-lockdowns en -mandaten terug te brengen met al hun plotselinge angst zaaien over de nieuwe varianten die eraan komen. Gee whiz. Weet je wat er nog meer aankomt? Verkiezingen.

Ze willen de COVID-hysterie opnieuw opstarten zodat ze meer lockdowns, meer censuur, meer illegale dropboxen, meer stembiljetten per post en billjoenen dollars aan steekpenningen aan hun politieke bondgenoten in de aanloop naar de verkiezingen van 2024 kunnen rechtvaardigen. Klinkt dat bekend? Dit zijn slechte mensen. Dit zijn zieke mensen waar we mee te maken hebben.

Maar aan elke COVID tiran die onze Vrijheid wil afnemen, hoor deze woorden – WIJ ZULLEN NIET VOLDOEN! Dus denk er zelfs niet aan. Wij zullen onze scholen niet sluiten. Wij zullen jullie lockdowns niet accepteren. Wij zullen ons niet neerleggen bij jullie maskermandaten en wij zullen jullie vaccinmandaten niet tolereren.

Ze hebben de verkiezingen van 2020 vervalst, en nu proberen ze hetzelfde opnieuw te doen door de belangrijkste verkiezing in de geschiedenis van ons land, de verkiezing van 2024, te vervalsen, zelfs als dat betekent dat ze zullen proberen om COVID terug te brengen.

Maar ze zullen falen omdat wij dat niet zullen laten gebeuren. Als ik terug ben in het Witte Huis, zal ik elke beschikbare bevoegdheid gebruiken om de federale financiering te stoppen van elke school, universiteit, luchtvaartmaatschappij of openbaar vervoersysteem dat een masker- of vaccinmandaat oplegt. Hartelijk dank.”

Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

BIDEN-CLAN DOSSIER