De overheid, Big Pharma en hun schoothondje MSM waren medeplichtig aan het overtreden van alle 10 punten van de Code van Neurenberg met hun Covid-vaccinatiecampagne

• vrijdag 1 september 2023
  • Categorie: , , , ,
  •  de acties van onze regering schenden alle medisch-ethische normen en schenden de fundamentele mensenrechten .....

(Door: “Htskday”)

1. Kreeg het publiek “vrijwillige geïnformeerde toestemming”?

-Nee❌ -Er is tegen ons gelogen en ons is verteld dat alles 100% veilig was.

2. Was het resultaat goed voor de samenleving?

-Nee❌ -Het stopte de overdracht NIET en het is schadelijk gebleken voor velen die weinig tot geen risico liepen op Covid.

3. Waren er eerdere dierexperimenten die “de uitvoering van het experiment rechtvaardigden”?

-Nee❌ -Er zijn dierproeven uitgevoerd, maar de resultaten en validiteit van de gegevens zijn in twijfel getrokken vanwege het gebrek aan gegevens en het gebrek aan veiligheid/werkzaamheid bij mensen.

4. Hebben ze ‘alle onnodige fysieke of mentale verwondingen vermeden’?

-Nee❌ -We werden 24/7 onderworpen aan propaganda, hersenspoeling en dwang van werkgevers, media en overheidsinstanties. Om nog maar te zwijgen van de negatieve bijwerkingen van het vaccin, zoals pericarditis en myocarditis.

5. Hebben ze mogelijke “dodelijke of invaliderende procedures” stopgezet?

-Nee❌ -Gezondheidsinstanties van de overheid bleven de experimentele injecties pushen ondanks de slopende bijwerkingen en mogelijke dood. Ze deden er alles aan om VAERS en alle geruchten over vaccinletsel op sociale media te verdoezelen.

6. Woog de “mate van risico op tegen de voordelen”?

-Nee❌ -99% van de mensen liep geen risico op SARS-CoV-2 en de experimentele mRNA-opnamen konden de overdracht niet voorkomen.

7. Waren de juiste voorbereidingen en faciliteiten voorbereid om “verre mogelijkheden van letsel, invaliditeit of overlijden” te voorkomen?

-Nee❌ -Proefpersonen werden gehersenspoeld en wisten grotendeels niet dat er met hen werd geëxperimenteerd en wisten niet dat ze risico liepen op letsel, invaliditeit en mogelijk overlijden.

8. Werden de experimenten uitgevoerd door alleen de “wetenschappelijk gekwalificeerde”?

-Nee❌ -Wetenschappers die zich uitspraken over de mRNA-opnamen werden het zwijgen opgelegd, gecensureerd en geïntimideerd door overheidsinstanties. Farma-propagandisten dwongen gezondheidswerkers op lager niveau om injecties toe te dienen waarvan ze de ware gegevens niet kenden. De doktoren wisten niet dat de vaccins veilig waren, ze kregen te horen dat ze veilig waren. Ze hadden het mis.

9. Kunnen deelnemers “het experiment vrijelijk beëindigen”?

-Nee❌ -De meesten van hen weten niet dat er op hen wordt geëxperimenteerd, en zelfs als ze dat wel doen, zijn er permanente veranderingen in hun lichaam aangebracht via mRNA-technologie die voor zover we weten niet ongedaan kunnen worden gemaakt.

10. Hebben ze het experiment stopgezet toen het “gevaarlijk bleek te zijn”?

-Nee❌ -Ze stopten niet alleen, ze bleven doorgaan, verdubbelden en misbruikten de noodbevoegdheden van de regering om Amerikaanse burgers die op sociale media over de echte gevaren van de mRNA-vaccins spraken, het zwijgen op te leggen en te censureren.

Dit wordt misschien niet officieel als wet geaccepteerd, maar de acties van onze regering schenden alle medisch-ethische normen en schenden de fundamentele mensenrechten die door elke soevereine natie op de planeet worden erkend.

Door:
    “Htskday”