blckbx today #219: Ongehoord Nederland van TV? | Migratie-noodtoestand Lampedusa | Genocide-zaak Oekraïne

• maandag 18 september 2023
  • Categorie: , ,
  •  Ongehoord Nederland van TV? | Migratie-noodtoestand Lampedusa | Genocide-zaak Oekraïne

18-9-2023

Zie HIER de uitzending

Hét dilemma van staatsecretaris van media en cultuur Gunay Uslu: Moet Ongehoord Nederland van de televisie gehaald worden? Vandaag start in het Vredespaleis in Den Haag de zogenaamde 'genocide-zaak'. Een rechtszaak van Oekraïne tegen Rusland. Waar draait de rechtszaak om en wat staat er op het spel? Het Italiaanse eiland Lampedusa wordt overspoeld door duizenden migranten en heeft daarom de noodtoestand uitgeroepen. Hoe heeft de situatie zo uit de hand kunnen lopen?

Maandag 18 september 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• Hét dilemma van staatsecretaris van media en cultuur Gunay Uslu: Moet Ongehoord Nederland van de televisie gehaald worden?
    • Vandaag start in het Vredespaleis in Den Haag de zogenaamde 'genocide-zaak'. Een rechtszaak van Oekraïne tegen Rusland. Waar draait de rechtszaak om en wat staat er op het spel?
    • Het Italiaanse eiland Lampedusa wordt overspoeld door duizenden migranten en heeft daarom de noodtoestand uitgeroepen. Hoe heeft de situatie zo uit de hand kunnen lopen?

Desk: voorzitter Ongehoord Nederland Arnold Karskens, oud NOS-directeur Bauke Geersing, journalist Ab Gietelink
    Presentatie: Sanae Orchi

blckbx today