blckbx today #217: Gideon van Meijeren vervolgd | Coronaschulden MKB aangevochten | Stikstofonderzoek UvA

• woensdag 13 september 2023
  • Categorie:
  •  De Universiteit van Amsterdam heeft een belangrijk rapport gepubliceerd over stikstofdepositie.

Via Stichting Coronaclaim MKB willen vele ondernemers gaan samenwerken om het terugbetalen van coronasteun aan te vechten. Het Openbaar Ministerie vervolgt Forum voor Democratie-Kamerlid Gideon van Meijeren voor opruiing. Dat en meer in blckbx today.

Woensdag 13 september 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• De Universiteit van Amsterdam heeft een belangrijk rapport gepubliceerd over stikstofdepositie. Wat voor impact gaat dit hebben op het stikstofbeleid?
    • Via Stichting Coronaclaim MKB willen vele ondernemers gaan samenwerken om het terugbetalen van coronasteun aan te vechten.
    • Tweede Kamerlid Gideon van Meijeren wordt vervolgd voor opruiing. Waar is dit op gebaseerd en heeft dit kans van slagen?

Desk: voorzitter Stichting Coronaclaim Pancras Pouw, landbouwjournalist Geesje Rotgers en jurist Hanno Wisse
    Presentatie: Ancilla van de Leest

Als alternatief kunnen de blckbx today-uitzendingen bekeken worden via het YouTube-kanaal van blckbx.

Relevante achtergrondinformatie en bronnen