Nooit vergeten!

• zondag 27 augustus 2023
  •  je CO2-voetafdruk moet reduceren.

Nooit vergeten!

Geplaatst/vertaald door:
    E.J. Bron (via X/Twitter; “Beth Be“)
    (www.ejbron.wordpress.com)

Kort geleden een discussie met iemand die zich zeer ongerust maakt over de opwarming vanwege C02. Toen ik hem vroeg hoeveel % Co2 er in de lucht zat had hij geen idee, alleen zo zei hij, het is zeer schadelijk. Toen ik deze idioot vertelde dat het percentage Co2 in de lucht slecht 0,04% was en dat bij minder als 0,02% er geen leven op aarde mogelijk was begon hij te schreeuwen en maakte me uit voor gek.
    Hij wist me ook nog te vertellen dat de schrijvende pers en de NPO alles 3x controleren alvorens te publiceren.
    Helaas leven er erg veel van dat soort idioten in Nederland die om 8 uur voor de buis gaan zitten en het NPO nieuws aan zetten en dat voor waar aannemen en dan ook nog even de kranten doornemen, de rest waaronder mijn feiten is klinkklare nonsens. Het is maar dat u het weet want het ligt droog van dat soort malloten, iedere discussie is zinloos.

Ze hebben Omtzigt duidelijk gepositioneerd met ” Omtzigt elder” dat hij via het bewust gecreĆ«erde kindertoeslagen affaire heel veel sympathie zou krijgen en mensen massaal op het Trojaanse WEF paard OMTZIGT gaan stemmen.

Maar een ieder die zijn huiswerk goed heeft gedaan, hoe heeft Omtzigt met moties gestemd, wie zitten er in dat ” nieuw WEF contract” bestuur of partij. Dan moet je weten dat Omtzigt HET TROJAANSE WEF PAARD IS !!!!!!!! Net zo goed dat BBB HET WEF BUILD BACK BETTER IS , de vervanging van het CDA.

Ik hoop dat mensen zich eens gaan realiseren dat deze verkiezing het erop of eronder voor de burger zal betekenen. Dat mensen zich losworstelen van de msm propaganda zenders op tv.
    Flikker die tv eruit want het is niets anders dan manipuleren van u bewustzijn.

Ik heb voor 2 jaar geen tv meer, heerlijk is dat.