224 Zomergasten Alternatief 1: Prof.Jean Tilly, democratie, corona en kraakbeweging. Ab Gietelink

• woensdag 2 augustus 2023
  • Hoe te reageren op de roep tot verbod van FvD en PVV?

2-8-2023

Hoe te reageren op de roep tot verbod van FvD en PVV? Wat is het verschil tussen radicalisme en extremisme? Hoe beoordelen we de val van het kabinet? Hoe beoordelen we de stand van de parlementaire democratie en de referendumdemocratie? Wat te verwachten van nieuwe verkiezingen?

XXX Jean Tilly had in de jaren 80 een anarchistische krakersachtergrond. Hij is nu hoogleraar Politicologie aan de UvA en decaan aan de Hogeschool van Amsterdam. XXX Alternatief.TV is een platform waarin Ab Gietelink via interviews met interessante gasten en eigen columns kritische inzichten tegenover het dominante denken zichtbaar maakt Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Bestel mijn nieuwe boek TUNNELVISIES. Hoe realiseren we vrede in Oekraine? Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.TV. Hartelijk dank.