blckbx today #207: Nieuwe partij Omtzigt | Rutte belooft Zelensky onze F-16's | Peiling Maurice de Hond

• maandag 21 augustus 2023
  • Categorie: , ,
  •  Nieuwe partij Omtzigt | Rutte belooft Zelensky onze F-16's | Peiling Maurice de Hond

Zie HIER de UITZENDING

Den Haag schudt en beeft door de nieuwe politieke partij van Pieter Omtzigt. Hoeveel zetels gaat hij halen? Pieter Omtzigt wil campagne gaan voeren op de inhoud. Hoe kijkt hij aan tegen de politieke thema's die spelen en wat staat Nederland te wachten? Nederland en Denemarken gaan als eerste landen F16’s leveren aan Oekraïne. Een discutabele beslissing voor een demissionair kabinet.

Maandag 21 augustus 2023In de uitzending van vanavond onder andere:

• Den Haag schudt en beeft door de nieuwe politieke partij van Pieter Omtzigt. Hoeveel zetels gaat Omtzigt halen?
    • Pieter Omtzigt wil campagne gaan voeren op de inhoud. Hoe kijkt hij aan tegen de politieke thema's die spelen en wat staat Nederland te wachten met de komst van zijn partij?
    • Nederland en Denemarken gaan als eerste landen F16’s leveren aan Oekraïne. Een discutabele beslissing voor een demissionair kabinet.

Desk: opiniepeiler Maurice de Hond, politiek verslaggever Bert Brandsma en financieel expert Ab Flipse
    Presentatie: Sanae Orchi

blckbx today