Ambulancebroeder: ‘De hele branche weet het en zwijgt, uit angst wappie te worden genoemd’

• zondag 20 augustus 2023
  • Categorie:
  • De hele branche weet het en zwijgt

Robin de Boer 20-8-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:59

Een Britse verpleegster is schuldig bevonden aan de moord op zeven pasgeboren baby’s in een ziekenhuis in Engeland. Ook probeerde ze nog eens zes baby’s op de neonatale afdeling te vermoorden.

De 33-jarige Lucy Letby vergiftigde de baby’s door ze bijvoorbeeld te injecteren met insuline of door ze onder dwang melk te laten drinken. Er wordt gepleit voor een diepgaand onafhankelijk onderzoek.

De Britse uitvaartondernemer John O’Looney beklaagt zich over de dubbele standaard die gehanteerd wordt.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Er is geen verontwaardiging, geen ophef

In Groot-Brittannië sterven wekelijks ongeveer 200 mensen meer dan normaal, zegt O’Looney. Hij wijst erop dat talloze experts inmiddels hebben aangetoond hoe de mRNA-vaccins mensen doden en beschadigen.

Vele tienduizenden mensen zijn gestorven door de prikken, vervolgt de uitvaartondernemer. Ze krijgen vreemde bloedstolsels of turbokanker.

Toen parlementslid Andrew Bridgen aan de bel trok en vroeg om een onderzoek, liepen de parlementsleden de zaal uit. “Ze lijken zich niet druk te maken over de vele duizenden sterfgevallen.”

“Er is geen verontwaardiging, geen ophef.”

Monsters

Een verpleegster die zeven baby’s vermoordt, brengt het land in rep en roer, maar niemand lijkt zich druk te maken over de talloze mensen die sterven door hartaandoeningen, kanker, bloedproppen of beroertes. “Niemand wil het weten.”

O’Looney wijst erop dat de geboortecijfers kelderen. “In Australië worden 67 procent minder baby’s geboren. Duizenden baby’s komen niet levend ter wereld. Het kan niemand iets schelen.”

“De hypocrisie is stuitend.”

Over Letby zegt hij: “Dit meisje is een monster, maar dat geldt ook voor de parlementsleden, die ruim van tevoren zijn gewaarschuwd.”

De hele branche weet het en zwijgt

Het Vlaamse raadslid Bart De Meulenaer laat weten dat een vriend van hem die al 18 jaar ambulancebroeder is, het laatste jaar meer hartfalen zag bij jonge mensen dan in de hele periode ervoor. “En de hele branche weet het en zwijgt. Uit angst wappie te worden genoemd.”

Advocate Carine Knapen voegt toe dat begrafenisondernemers om dezelfde reden hun mond houden. “Ze komen wel hun verhaal vertrouwelijk aan mij vertellen, maar durven niet publiek aan de alarmbel te trekken. Angst voor represailles en inkomstenverlies.”

“Significante oversterfte. Veel bij jongeren. Hartfalen. Myocarditis, bloedklonters, bloedziekten. En de families zwijgen ook.”

NineForNews.nl