Steun de petitie: Stap uit de EU-klimaatdoelen - bescherm Nederland!

• donderdag 25 mei 2023
  • Het wordt tijd dat we zeggen: genoeg is genoeg.

Beste lezer,

Bij De Dagelijkse Standaard zijn we altijd op zoek naar manieren om ons land te beschermen en te verbeteren. Daarom willen we vandaag aandacht vragen voor een belangrijk initiatief dat onze vrienden van Cultuur Onder Vuur hebben gelanceerd: een petitie om de Nederlandse regering op te roepen UIT de EU-klimaatdoelen van Frans Timmermans te stappen.

Waarom is dit nodig? Brussel legt steeds meer klimaatregels aan Nederland op en dit is de laatste druppel die de emmer doet overlopen. De EU-voorschriften dwingen ons land, en zijn burgers, om steeds hogere kosten te dragen. Het is zover gekomen dat zelfs de verkoop van benzine- en dieselauto's verboden wordt. Onze landbouwers, een hoeksteen van onze economie en cultuur, staan onder druk van onteigening.

Daarnaast wordt er een CO2-uitstoot betaalsysteem gepland, wat zeker de consument, u dus, op onrechtvaardige wijze zal treffen. De invloed van Brussel wordt steeds groter en dwingt ons tot onrealistische, dure maatregelen die de prijzen opdrijven en ons dagelijks leven ingrijpend veranderen.

Het wordt tijd dat we zeggen: genoeg is genoeg.

Premier Rutte moet nu ingrijpen en de EU een duidelijk signaal geven. Het recht op privé-eigendom van Nederlanders moet gerespecteerd worden. We moeten stoppen met de onnodig drastische 'groenrode' plannen van Samsom en Timmermans. We moeten de EU-klimaatdoelen verlaten.

Dit is niet alleen een Nederlandse kwestie. In heel de EU groeit het sentiment tegen deze Brusselse bemoeizucht. We kunnen samen met andere landen een krachtig statement maken en de belangen van onze burgers beschermen.

Daarom vragen we u: ondersteun deze petitie. Kom in actie. Laat uw stem horen.

U kunt de petitie hier tekenen. Deel deze met uw vrienden, familie en kennissen. Samen kunnen we een verschil maken.

Bedankt voor uw steun. Samen kunnen we Nederland beschermen.

Met vriendelijke groet,
    Michael van der Galien