De tafel Van Feshtali #2

• zondag 14 mei 2023
  •  In de tweede aflevering van De Tafel Van Feshtali gaat Shohreh in gesprek met Hanno Wisse, Laila Mol en Patrick Savalle.

14-5-2023

Zie HIER de uitzending

In de tweede aflevering van De Tafel Van Feshtali gaat Shohreh in gesprek met Hanno Wisse, Laila Mol en Patrick Savalle. Samen met sidekick Chris van der Ende bespreken zij de omstreden ‘pandemiewet ‘ die elk moment wordt goedgekeurd in de Eerste kamer.

Welke consequenties heeft deze wet voor het Nederlandse volk? Welke rechten worden er geschonden?

Ook wordt er besproken hoe we op school niks leren over onze rechten, maar alles over ‘verboden taal’. Hoe worden taalrestricties en aangepaste woordkeuzes ingezet om je (op vroege) leeftijd al te verwarren en te beïnvloeden? En hoe zien we dat later terug in de maatschappij?

Tot slot wordt de biomedische wetenschap besproken. Hoe komt deze als consensus uit de bus? Welke desinformatie vloeit hier uit voort en hoe kunnen we ons hiertegen weren?

Je hoort en ziet het in deze aflevering.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Café Weltschmerz