4 Mei voor altijd voorbij!

• zaterdag 6 mei 2023
  • Categorie: , , , ,
  •  Op 4 mei herdenken we de doden van de 2e Wereld Oorlog.

Rients Hofstra 6-5-2023

Later ook de slachtoffers van andere militaire acties, los van de vraag of ingrijpen bij dergelijke conflicten wenselijk was.

Sinds de afgelopen vierde mei is deze herdenkingsdag ontheiligd door een bedelende nazischurk uit Oekraïne. Hij was niet bij toeval hier, maar uitgenodigd door Hoekstra, met volledige instemming van Rutte en Lex de Laatste. Niet simpel op een oude Duitse fiets, maar vanuit Finland meegelift in een Nederlands staatsvliegtuig en op 4 mei nadrukkelijk en storend aanwezig.

De schreeuw op de Dam van een Fries op 4 mei 2010 is er niets bij. Wellicht was de schreeuw toen al een voorspellende voorbode dat 4 mei niet meer oprecht, maar een schijnvertoning was of zou gaan worden. Kijk eens naar de hypocriete smart uitstralende tronie van Max tijdens het hele toneelstuk van vermeend medeleven, waaraan zij uiteraard geen actieve herinneringen heeft. Maar papa Dictazorgia deed in Argentinië dapper mee aan gruwelen die vergelijkbaar of nog erger waren dan de ellende die de Duitsers hier hebben veroorzaakt. Ook manlief Lex de Laatste trok zijn meest trieste masker uit de kast, in de hoop niets hypocriets te hoeven zeggen.

Gun alle nog levende nabestaanden een herdenkingsplek waar geen camera’s en microfoons aanwezig zijn. Dat recht hebben ze. Wat er nu gebeurde, was een regelrechte schoffering van de strijders die toen wel uit hun luie stoel kwamen en zich niet op de borst sloegen vanwege hun dadendrang tegen de vijand en hun moed. Nabestaanden moesten nu noodgedwongen getuige zijn van de werkelijkheid dat drie personen met een verachtelijke achtergrond prominent aanwezig waren om hun ingestudeerde leedwezen te tonen. Bah!

Maar kijk intussen eens hoe wij er als volk nu voorstaan. We zijn dan wel niet fysiek een bezet land met vreemde soldaten in de straten, maar vrij zijn we zeker niet. Driekwart van onze grondwet ligt in de kluizen van Brussel en onze geweldige vakinhoudelijke onbenullen van vak K staan officieus onder contract van het WEF van Klaus Schwab. De partij waarvoor ze in de Kamer en/of in de regering zitten is van geen enkel belang, slechts nog ondergeschikt aan het grotere doel om ons alles af te nemen en ons gelukkig te maken. “You’ll own nothing and you will be happy” is het worstenvelletje zonder inhoud dat het snurkende volk wordt voorgehouden. In het achterhoofd wordt de wil aangewakkerd alle geroofde bezittingen te verdelen onder de elite aan de top. Dat zelfs Rutte en Kaag daar niet bij horen, is hen nog niet bekend. Na de WEF-orders te hebben uitgevoerd worden ze bedankt en daarna afgedankt.

Rutte en Kaag, die gezamenlijk optrekken en samen een 66 strategie uitvoeren onder leiding van het WEF, zijn voor nogal wat Nederlanders grote staatslieden in moeilijke tijden. Velen hebben niet door dat die zware tijden bewust zijn uitgelokt en uitgewerkt door met name 66 met een D van Dictatuur in de naam. 66 heerst in de Tweede Kamer met een 66 Kamervoorzitter. De Draaideur club heerst in het Kabinet door de zwaktes van m.n. Rutte en een onzekere Hoekstra uit te buiten. Daarnaast hebben Kaag en Co. oneigenlijk veel 66 rechters benoemd gekregen. Daarnaast laten diverse 66 partijprogrammaverraders zich nog steeds partijpolitiek benoemen op allerhande posities, van burgemeesters tot baas van de NS, van vice-president van de Raad van State tot rijbewijzenopperboer van het CBR. En al die gasten staan geestuitschakelend achter de idioterieën van Schwab, bolle Frans en Zweedse Greet. Alles ten koste van de burgers, want die mogen binnenkort toch niets meer owen.

En dan komt een proleterig mismens precies op 4 mei met veel bom-barie een schaterende Rutte en bijna alle in katzwijm stikkende Kamerleden én leden van het Kabinet ons o.a. F16’s vragen. Gratis en voor niks om vervolgens thuis veel oorlogsslachtoffers te kunnen maken. Wij moeten van bolle Frans al voor 35 miljard opdraaien om te strijden tegen CO2 en 25 miljard uittrekken om voor de grensovergangen met België en Duitsland alle stikstof uit de lucht te schieten. Daarbovenop komen de miljarden die Zelenski graag wil, terwijl de geruchten gaan dat hij daar privé zeker niet slechter van wordt.

Logisch dat er dan geen sou meer overblijft voor de Groningers, voor de woningzoekenden en de verbetering van de zorg en het onderwijs. Die idiote CO2-, stikstof- en Oekraïne-uitgaven worden afgewenteld op de burgers, die al worden voorbereid op het hebben van niets meer.
    Want de energietransitie (van het gas af) en de graaiflatie uitgevoerd door de psychopaten aan de top van multinationals gaan ook al ten koste van de burgers die steeds ‘happier’ dienen te worden van een steeds dunnere portemonnee.

Zelensky was slechts op 1 zinnige opmerking te betrappen. Hij wilde een tribunaal. Niet zozeer voor zichzelf, maar voor Poetin. Op zich niet erg. Want ook Poetin is zeker geen lieverdje, een democraat al helemaal niet. Maar als Poetin voor objectieve (zijn die er nog?) internationale rechters moet verschijnen, dan zal ook Zelensky een tochtje richting Den Haag moeten maken en dat zou hem wel eens zeer dun door de broekspijpen kunnen lopen.

Nadat Poetin en Zelensky zijn be- en/of ver-oordeeld, is er tijd en p(l)ek genoeg om tientallen (honderdtallen?) Nederlanders voor de tribunaalrechters te sleuren. Pas daarna zou Nederland zich bevrijd kunnen voelen.
    Dan kan 4 mei in ere worden hersteld, maar wel met een andere vlag. Immers de rood-wit-blauwe is te lang besmeurd. Die kan met pek en veren besmeerd voor de tralievensters worden gehangen opdat de criminelen tegen de mensheid er dagelijks aan worden herinnerd dat het dundoek, waarvoor zij voortdurend door de knieën gingen, symbool stond voor eeuwen onderdrukking.

Op de hoogte blijven via e-mail? Meld je aan voor mijn nieuwsbrief