‘Dit is een noodkreet, de wereld moet weten wat er in Frankrijk gebeurt’

• zaterdag 1 april 2023
  • Categorie: , , ,
  •  Vijfhonderd dagen geleden ontsloeg de Franse regering onder meer artsen en verpleegkundigen die weigerden de experimentele coronaprik te halen.

Robin de Boer 1-4-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:04

Klagemauer TV heeft een noodoproep ontvangen van de jonge Franse arts Grégory Pamart. De 33-jarige arts zit al bijna anderhalf jaar thuis. Hij kan zijn patiënten niet behandelen.

Vijfhonderd dagen geleden ontsloeg de Franse regering onder meer artsen en verpleegkundigen die weigerden de experimentele coronaprik te halen. Zij mogen hun beroep niet meer uitoefenen.

Deze mensen zijn geschorst en krijgen geen salaris. Het gevolg is dat artsen en verpleegkundigen noodgedwongen hun huis moesten verkopen of zelfs het land hebben verlaten. Hun misdaad: het weigeren van een nieuw ‘geneesmiddel’.

Nog steeds niet

Pamart verzet zich tegen een vorm van geneeskunde waarin het is toegestaan om misdaden tegen de menselijkheid te plegen door middel van gedwongen vaccinaties.

Maandenlang hebben honderdduizenden mensen hiertegen geprotesteerd. Ze werden genegeerd, belachelijk gemaakt door de media en in diskrediet gebracht.

Veel zieke mensen kunnen nu niet naar de huisarts en zien af van behandeling. Ondertussen mogen de geschorste ongevaccineerde artsen nog steeds niet werken en wordt de ene na de andere spoedeisende hulpafdeling gesloten. Het gevolg is dat de wachttijden oplopen en patiënten sterven.

Dit is een SOS

Pamart vraagt zich af of hij ooit nog als arts mag werken in zijn eigen land. “Vandaag zijn het de verpleegkundigen, morgen wellicht de leraren met verkeerde opvattingen, of politieagenten, rechters.”

Hij roept de internationale gemeenschap op om president Macron tot de orde te roepen. “Frankrijk mag geen totalitaire staat worden.”

“Dit is een noodkreet. De wereld moet weten wat er in Frankrijk gebeurt. Dit is een SOS.”

NineForNews.nl