Wat valt er te verbergen? Als de coalitie ALLE voorstellen over inzage OMT

• woensdag 29 maart 2023
  • Linkedin - https://www.linkedin.com/company/blck...

blckbx

Als al deze zeer redelijke moties allemaal worden verworpen door VVD, CDA, CU, D'66 dan stinkt de beerput zo erg dat zelfs op een kiertje open de stank al niet meer te harden is. Wat heeft deze Regering toch te verbergen, het gedwongen de dood in sturen van bange mensen die ze eerst de stuipen op het lijf hebben gejaagd met experimentele Corona injecties? Je zou het haast gaan denken nietwaar?

De opnames worden weer onder de pet gehouden, belachelijk is dit ,elke rechter zou dit eisen als bewijsmateriaal voor het wanbeleid dat is gevoerd. Deze coalitiepartijen blokkeren de rechtsgang naar openheid. Dat is synoniem aan een boekhouder die de fiscus niet toelaat om de balans te controleren.
    Dit is geen democratie maar wel een giga doofpot die het roekeloze beleid aantoont. Het gaat hier om het belangrijkste van de mens ,gezondheid en leven en dood. Het is onvoorstelbaar dat deze volksvertegenwoordigers alleen zichzelf vertegenwoordigen en zijn medemens willens en wetens laat vallen. Grofschandalig.