Virussen: mythe of realiteit? Een debat tussen wetenschapper en virus-scepticus

• zondag 19 maart 2023
  • Patrick Savalle spreekt met Pieter Borger, .....

19-3-2023

Help ons mee en doneer 👇 https://www.doneeractie.nl/weltschmer... Patrick Savalle spreekt met Pieter Borger, moleculair bioloog, over het bestaan en de isolatie van virussen, met name SARS-CoV-2. Savalle noemt zichzelf en Borger virus-sceptici en zegt dat hoewel hij het bestaan van virussen niet ontkent, hij denkt dat ze nooit zijn bewezen als de oorzaak van ziekte. Borger is het daar niet mee eens en noemt de ontdekking van bacteriën en de recente ontdekking van RNA en DNA als bewijs voor het bestaan ​​van virussen. Hij merkt ook op dat niet alle virussen ziekte veroorzaken en dat het recente vermogen om overal virussen te vinden te wijten kan zijn aan de vooruitgang van de technologie. --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz