Thierry Baudet: Ga vandaag stemmen en reken af met het wanbeleid van Rutte en Kaag!

• woensdag 15 maart 2023
  • Vandaag kan Nederland afrekenen met het wanbeleid van Rutte en Kaag.

Redactie DDS 15-3-2023

Het belooft vandaag qua weer een stralende dag te worden. Een mooie dag om een ommetje te maken naar het stembureau. Bij FVD blijven ze campagne voeren tot de stembussen sluiten om 21:00 uur. Er staat veel op het spel vandaag mensen kunnen kiezen voor Nederland of voor globalisme. Dat laatste zal neergang en armoede betekenen. Daarom roepen diverse FVD politici je ook nog op de verkiezingsdag om te gaan stemmen.

''Vandaag kan Nederland afrekenen met het wanbeleid van Rutte en Kaag. Maar mensen moeten wel echt gaan stemmen. Laat van je horen!'' zegt Thierry BaudetJohan Dessing (FVD), lijstrekker voor de Eerste Kamer sluit zich hierbij aan: '' Uw stem is vandaag zo belangrijk! In de eerste kamer zal FVD er alles aan doen om het beleid van Kaag en Rutte te stoppen.''

''We kunnen vandaag alleen afrekenen met het beleid van Rutte als mensen ook daadwerkelijk gaan stemmen. Stop het onzinnige en peperdure klimaatbeleid, de massale immigratie en kies voor vrede in plaats van oorlog.'' zegt perswoordvoerder en kandidaat voor de Eerste Kamer Tom Russcher van FVD.

Steun DDS op BackMe: alleen via uw maandelijks of eenmalige gift kunnen we de website draaiende houden en het mediakartel aanpakken. Deze steun is keihard nodig in deze zware economische tijden.

Dus blijf niet op de bank zitten ga stemmen. Het is je burgerplicht om te gaan stemmen. Door te stemmen draag je bij aan de democratie, neem je verantwoordelijkheid voor de toekomst van ons land, oefen je invloed uit op de politieke besluitvorming, neem je deel aan het democratische proces en erken je de historische waarde van het stemrecht. En reken je af met het wanbeleid van Rutte en Kaag. Als dit geen goede redenen zijn om te gaan stemmen dan weten wij het ook niet meer.

DDS: