Stem ze weg - Shohreh Feshtali, Sieta van Keimpema en Floor de Jong

• zaterdag 4 maart 2023
  • Categorie: , ,
  •  Ze bespreken de aanstaande verkiezingen in Nederland en de mogelijke gevolgen van de uitslag hiervan voor zowel de boeren als het land.

4-3-2023

Help ons mee en doneer 👇 https://www.doneeractie.nl/weltschmer... In deze uitzending gaat Shohreh Feshtali in gesprek met Woordvoerder Farmers Defence Force Sieta van Keimpema en ondernemer in de agrarische sector Floor de Jong. Ze bespreken de aanstaande verkiezingen in Nederland en de mogelijke gevolgen van de uitslag hiervan voor zowel de boeren als het land. De boeren benadrukken het belang van stemmen en het wegstemmen van de huidige machthebbers om verandering te kunnen bewerkstelligen. Ze geven aan dat dit de enige manier is om druk uit te oefenen op het huidige beleid en veranderingen te bewerkstelligen. - Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz