Rutte naait Groningen: wanneer is het genoeg geweest?

• woensdag 1 maart 2023
  •  Wanneer is het eens genoeg geweest?

1-3-2023

Na de toeslagenaffaire heeft een parlementaire enquête nu uitgewezen dat de Nederlandse Staat de bewoners van Groningen keihard heeft genaaid. Premier Mark Rutte vond het niet nodig het onderzoek in ontvangst te nemen en duikt weer ouderwets weg. Wanneer is het eens genoeg geweest? #pownews #sarahbakker #groningen 🚨 Steun PowNed, word lid: https://www.helpmee.tv ⭐ Ontdek meer van PowNed op onze website en socials!

► Website: https://www.powned.tv ► Facebook: https://www.fb.com/OmroepPowNed ► Instagram: http://www.instagram.com/omroeppowned ► TikTok: https://www.tiktok.com/@omroeppownedo... ► Twitter: http://www.twitter.com/powned 📨 Tip voor de redactie? Mail naar redactie@powned.tv

Waar zijn de andere partijen met hun commentaar?
    Uiteraard houden die partijen, die te slecht zijn dat ze branden, Rutte zoals gewoonlijk de hand boven het hoofd.

Rutte 4.0 moet aftreden, maar dat doet die koppige bok toch niet.

Anoniem 2, nog nooit is een tiran vrijwillig afgetreden, Mao niet, Pol Pot niet, Lenin niet, Hitler niet en dus Mark Rutte al helemaal niet. Deze Tirannen worden door sommigen nog steeds verafgood. Zeker bij Groen Links waar Paul Rosenmoller als meest erge naar voren komt, op de voet gevolgd door de rest van het fascistische Groen Links stelletje. Oh nee, ze noemen zich tegenwoordig Anti Fascisten en de gewone man is nu de fascist volgens Groen Links .