Pieter Omtzigt pleit voor betere bestaanszekerheid

• zondag 19 maart 2023
  • ...een analyse van bureaucratische denkfouten over energie, voedsel en woonruimte, ....

19-3-2023

Geen weidse filosofische vergezichten, geen paniekretoriek over de planeet, maar een analyse van bureaucratische denkfouten over energie, voedsel en woonruimte, gevolgd door haalbare suggesties voor verbetering. Goed bestuur is echt geen raketwetenschap.

Pieter Omtzigt gaf in Heerlen dit weekend de Hub Cobben Lezing en wie Hub Cobben was, weten we echt niet maar naar Pieter Omtzigt luisteren we altijd graag. Want die kan uitstekend uitleggen waarom Mark Rutte en Sigrid Kaag falen, en daarmee duidt ie eigenlijk ook meteen waarom Caroline van der Plas met BBB zo groot werd: mensen smachten naar meer bestaanszekerheid. (Sorry voor het matige geluid, wij hebben dit niet opgenomen) Abonneer voor meer stijlloze video's: https://bit.ly/KLIKHIERENABONNEER Hou GeenStijl scherp op https://premium.reaguurder.gs VOLG ONS ♥ Instagram: https://www.instagram.com/geenstijl/ Twitter: https://twitter.com/geenstijl Facebook: https://www.facebook.com/geenstijlnl/

Pieter Omtzigt