Duitsland: 20.000% stijging van ziektemeldingen na vaccinatie

• woensdag 8 maart 2023
  • Categorie: , ,
  •  “De ´vaccins´ moeten nu onmiddellijk teruggeroepen worden. Elk verder gebruik moet ogenblikkelijk achterwege blijven.”

Duitsland: 20.000% stijging van ziektemeldingen na vaccinatie

(Vertaling: E.J. Bron)

De beantwoording van de schriftelijke interpellatie 1/568 aan de Duitse regering laat een drastische stijging van ziektemeldingen na vaccinatie zien. Deze worden geregistreerd door de wettelijke ziekenfondsen. Van de 5.834 gevallen in het jaar 2020 explodeerde het aantal vaccinatieslachtoffers naar meer dan een miljoen in het jaar 2021. Een stijging van 213 keer zo veel of meer dan 20.000%!

In het jaar 2021 waren het exact 1.242.847 mensen op werkbare leeftijd, die na een vaccinatie zulke zware bijwerkingen kregen dat ze ziek gemeld moesten worden. De voorzitter van de AfD-fractie in de Duitse Bondsdag in de gezondheidscommissie. Kay-Uwe Ziegler, had de interpellatie ingediend en eist daarom nu in een persmededeling: “De ´vaccins´ moeten nu onmiddellijk teruggeroepen worden. Elk verder gebruik moet ogenblikkelijk achterwege blijven.”

Volledige opheldering en consequenties geëist

De bevolking zou geïnformeerd moeten worden over de gevaren voor de gezondheid die van de gevaarlijke mRNA-spuiten uitgaat, aldus Ziegler. Het zou vooral belangrijk zijn dat er “hulp en ondersteuning zonder bureaucratische horden” voor de vaccinatieslachtoffers komt. “Bovendien moeten er eindelijk politieke consequenties voor verantwoordelijken – inclusief de leden van de STIKO – komen”, wordt Ziegler daarover in de “Freie Welt” geciteerd.

Diagnosecodes laten explosie van ziektemeldingen na de prik zien

De stijging kan vastgemaakt worden aan zogenaamde ICD-codes, die verschillende diagnoses coderen. Zo staat bijvoorbeeld T88.0 voor een infectie of bloedvergiftiging na de vaccinatie, T88.1 voor “andere complicaties” en Y59.9 voor “ongewenste bijwerkingen bij therapeutische toepassing van vaccinaties of biologisch actieve substanties”. In de jaren voor de corona-vaccinaties was het aantal ziektemeldingen met zulke diagnoses na een vaccinatie naar verhouding laag. Ziegler geeft onder verwijzing naar de wettelijke ziekteverzekering (GKV) aan dat er daarvoor minder dan 6000 meldingen per jaar in heel Duitsland werden geregistreerd.

“In het jaar 2021 is het totaal aantal ziektemeldingen met deze classificatie samen met de nieuwe diagnose U12.9 (ongewenste bijwerkingen bij de toepassing van Covid-19 vaccins) naar 1.242.847 gevallen de hoogte in geschoten”, schrijft de afgevaardigde van de AfD.

Volgende bewijs voor de gevaarlijkheid van de gen-spuit

Deze explosie van ziektemeldingen na vaccinaties in het jaar 2021 bewijst eens temeer dat de experimentele mRNA-preparaten tot aanzienlijke gezondheidsschade kunnen leiden – en dus niet alleen maar in uitzonderingsgevallen. Het aantal toegediende vaccinaties in totaal nam met minder dan het vijfvoudige toe. Van ongeveer 47 miljoen in het jaar 2020 naar ca. 208 miljoen in het jaar 2021. De ziektemeldingen vanwege corona (ICD U07.1) zijn in vergelijking daarmee gering en bedroegen 171.731 gevallen in het jaar 2020 en 324.766 gevallen in het jaar 2021.

Bron:
    auf1.info

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)