Baanbrekend voor het sociale kredietsysteem van de EU – Leyen-tirannie

• dinsdag 14 maart 2023
  • Categorie: , ,
  • De Europese Commissie wil in 2024 de digitale identiteit hebben ingevoerd.

11-3-2023

Een baanbrekende wet wordt momenteel door het parlement gezwaaid, omdat dit een centrale stap is in het sociaal kredietstelsel.

Het “nieuwe normaal” in de EU is corruptie, gebrek aan transparantie, gebrek aan verantwoording en minachting voor mensenrechten, schrijft Thomas Oysmuller. Het Roemeense parlementslid Christian Terhes waarschuwt dringend dat onder Ursula von der Leyens een dictatoriale tirannie dreigt. De reden hiervoor is het voorstel van de Europese Commissie voor een “digitaal rijbewijs“, dat bedoeld is om de huidige EU-wetgeving te wijzigen en gebaseerd is op het project “Europese digitale identiteit”.

Sociale slavernij

Eén app voor alles: paspoort, rijbewijs, vaccinatiekaart, verzekeringen, carbon footprint, digitale euro. Gemonitord door de Big Brother in Brussel. Dan is er een stimulerings- of boetesysteem, waarvan de eerste vormen al in Bologna worden uitgeprobeerd, en de EU heeft haar sociaal kredietsysteem. Dit is het vooruitzicht dat tirannie geeft.

En de digitale identiteit voor EU-burgers maakt grote vorderingen. Het is “het kaderprogramma” voor een sociaal kredietsysteem binnen de EU, zegt Terhes, die ook de Covid-oppositie leidde binnen het EU-parlement. Een sociaal kredietsysteem kan ongewenst burgergedrag bestraffen en acceptabel gedrag belonen. Zeker met het oog op bekende plannen om CO2 te verminderen, zou zo’n volledig bewaakte digitale ordening een verreikend (en letterlijk tiranniek) potentieel hebben.

Terhes, een Grieks-katholieke priester, stelde zich in 2019 kandidaat voor de sociaal-democraten, maar stapte in 2020 over naar de conservatieve fractie. Nu roept hij alle burgers op om mee te doen tegen digitale identiteit. U moet dus de leden van het EU-parlement in uw land oproepen om tegen het voornemen van de EU-commissie te stemmen. Oostenrijk heeft 17 EP-leden in het parlement in Brussel, Duitsland met 96. Ten tweede moet men de partijen identificeren die zouden strijden voor persoonlijke rechten. Covid zou de essentie van veel partijen hebben laten zien.

Oostenrijk, dat in de media vaak wordt afgeschilderd als aarzelend als het gaat om digitalisering, is in feite een van de pionierslanden: de app bestaat al met ID Austria . In de toekomst moet elke ID-kaart, van de “studentenkaart tot de e-card”, hierin beveiligd worden. Het eerste stuk identiteitsbewijs dat u “kon” uploaden, was uw rijbewijs. Toen de regering het digitale rijbewijs presenteerde, verzekerde ze dat het in 2023 ook in de hele EU bruikbaar zou zijn.

Weinig tijd

De EU Commissie zet weer een stap in de richting van Leyens tirannie. In het ontwerp van 1 maart staat op pagina 51:

“Tot slot heeft de Commissie op 3 juni 2021 een voorstel ingediend voor de herziening van Verordening (EU) nr. 910/201475 met betrekking tot de totstandbrenging van een kader voor een Europese digitale identiteit. Dit nieuwe raamwerk bevat bouwstenen die gelden voor mobiele rijbewijzen. Met name e-identiteit en mogelijk de e-wallet kunnen worden gebruikt om een ​​interoperabele mobiele EU-rijbewijsoplossing te ontwikkelen.”

Er is niet veel tijd meer om de baanbrekende ceremonie voor het EU-systeem voor sociaal krediet te voorkomen. De wet wordt binnenkort geïmplementeerd in het Europees Parlement. Dit is de enige manier waarop de Commissie zich aan haar schema kan houden. Hierin is bepaald dat de “digitale identiteit” er moet zijn in 2024.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: