Onderzoekers klagen Japanse regering aan voor het toedekken van bijwerkingen van vaccins

• vrijdag 10 februari 2023
  • Categorie: , ,
  • Een team Japanse onderzoekers heeft aangekondigd de Japanse regering aan te klagen als het ministerie van Volksgezondheid blijft weigeren het oorzakelijk verband tussen het vaccin en sterfgevallen te erkennen, meldt TGP.

6-2-2023

Tijdens een persconferentie zei professor Masanori Fukushima: “Rond april vorig jaar hebben de pathologie- en forensische verenigingen al een verklaring afgegeven dat er in de toekomst een autopsie gedaan moet worden op mensen die na vaccinatie zijn overleden” Hij vervolgde: “In de toekomst moeten we dringend richtlijnen opstellen over wat voor medische behandeling slachtoffers die door vaccins gewond zijn geraakt, moeten krijgen, en we moeten diagnostische technieken ontwikkelen.”

Volgens Fukushima wil het Japanse ministerie van Volksgezondheid het oorzakelijk verband tussen het vaccin en de sterfgevallen niet erkennen. De Japanse onderzoekers dreigden de regering dat er extra rechtszaken zouden worden aangespannen wegens het toedekken van de schade door het COVID-vaccin.

Nog één ding: er zijn al pathologische autopsies uitgevoerd op mensen die zijn overleden nadat ze het vaccin hadden gekregen. Het ministerie van Volksgezondheid is echter nog steeds niet bereid het oorzakelijk verband tussen het vaccin en de sterfgevallen te erkennen. Als het ministerie van Volksgezondheid dit ongerechtvaardigde standpunt handhaaft, zijn we van plan om in overleg met onze advocaten extra rechtszaken aan te spannen”, aldus Fukushima.

Wij eisen dat het ministerie van Volksgezondheid zorgt voor een passende schadevergoeding voor de slachtoffers op basis van de vaccinatiewet. Met andere woorden, het slachtoffer wordt gecompenseerd op basis van de vaccinatiewet die in de Japanse wet is vastgelegd,” vervolgde hij.

Op de vraag van een verslaggever wat hij zou zeggen tegen medische professionals die vaccins verstrekken aan patiënten, antwoordde hij:

Ik wil één ding heel duidelijk zeggen tegen het ministerie van Volksgezondheid, naast de medische professionals. Zij zouden een handboek voor vaccinatieslachtoffers moeten uitdelen aan iedereen die gevaccineerd is. Het Handboek Vaccinatieslachtoffers is vergelijkbaar met het Handboek Atoombom Slachtoffers, dat wordt uitgedeeld aan overlevenden van atoombommen. Na de verspreiding van het handboek voor slachtoffers van vaccinatie onder gevaccineerde mensen, moeten medische instellingen worden aangemoedigd om gevaccineerde mensen goed op te volgen.

Onderzocht moet worden of er een verband bestaat tussen de ziekte en het vaccin. Bij zieke mensen bij wie een door vaccinatie veroorzaakte ziekte wordt vermoed, moet een biopsie worden uitgevoerd.

Prof. Fukushima voegde daaraan toe: “Gevaccineerde hebben vier keer meer kans op besmetting dan niet-gevaccineerde mensen. Het sterftecijfer bleek ook hoger te zijn bij gevaccineerde mensen van alle leeftijden. Het bewijs om vaccinatie te promoten is verloren gegaan. De staat heeft ongemakkelijke gegevens verborgen en niet meer openbaar gemaakt. Het is een ernstige nationale crisis.

Bekijk de video hieronder:

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor:

• TAGS