Max + Arnold: Media als oorlogswapen tegen bevolking

• Café Weltschmerz
  • 23/02/2023

Max + Arnold: Media als oorlogswapen tegen bevolking

Help ons mee en doneer 👇

In deze uitzending gaat Max von Kreyfelt, de oprichter van mediabedrijf Café Weltschmerz, in gesprek met Arnold Karskens, oud-oorlogsverslaggever en oprichter van televisiezender Ongehoord Nederland. Zij bespreken het ontstaan van de nieuwe alternatieve media en de politieke tegenwerking die ze hebben ervaren bij het opzetten van hun bedrijven. Als oprichters van alternatieve mediaplatforms vertellen ze hoe zij de mainstream-media hebben zien veranderen en waarom ze ervoor hebben gekozen daar een alternatief voor te bieden. Door hun ervaringen te delen, laten ze zien hoe de politiek de media misbruiken ten behoeve van hun eigen, niet democratische doelen.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Registreren

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video’s? Klik hierboven dan op Abonneren!