Het verhaal stort in: Thailand laat een BOMBSHELL vallen op Pfizer

• woensdag 8 februari 2023
  • Categorie: , ,
  • Enkele dagen na het ontvangen van haar injectie zakte de Thaise prinses “plotseling” in elkaar.

8-2-2023

Drie weken later ligt ze nog steeds in coma. De Thaise koninklijke familie werd net geïnformeerd dat de aanvankelijke diagnose “bacteriële infectie” in feite altijd onwaar was; er was dus vanaf het begin sprake van een gecoördineerde doofpot door de door BigPharma gekochte autoriteiten.

De Thaise koning maakt eindelijk duidelijk dat Pfizer’s mRNA “vaccin” een langzaam dodelijk biowapen is. Hij zal het contract met Pfizer nietig verklaren wegens fraude, wat zal resulteren in de opheffing van alle immuniteit. Rechtszaken en compensatiebetalingen alleen al in Thailand zullen groter zijn dan de miljarden aan COVID-winst die Pfizer heeft gestolen over de ruggen van de belastingbetalers (diefstal).

Volgens bronnen had ze zich niet goed gevoeld na het ontvangen van haar 3e booster. Na haar instorting verloor ze het bewustzijn en blijft ze in coma. Volgens een bericht in The Independent ligt ze “aan medische apparatuur die haar hart, longen en nieren ondersteunt”.

Prinses Bajrakitiyabha is het oudste kind van de huidige koning Rama X. De in rechten afgestudeerde is een hoge diplomaat in de Thaise regering.

Het Thaise paleis bevestigde dat ze een ‘hartkwaal’ had. Maar de verklaring van de autoriteiten en een lokale universiteit dat het veroorzaakt was door een bacteriële infectie is door medisch expert professor Sucharit Bhakdi “belachelijk” genoemd.

De in Thailand geboren Bhakdi, een voormalig professor in de microbiologie aan de Universiteit van Mainz in Duitsland, had een gevierde carrière in de medische wetenschap als werelddeskundige op het gebied van het immuunsysteem en slagaderlijke ziekten, totdat hij door de mainstream-mediaen “fact checkers” werd bestempeld als een “complottheoreticus” vanwege zijn sterke verzet tegen de COVID-“vaccins”.

Volgens Bhakdi, die beweert dat hij en zijn contacten hierover rechtstreeks contact hebben gehad met de Thaise Koninklijke familie, was de ineenstorting van de prinses een bijwerking van de COVID injectie. Ze was voorheen gezond zonder bekende medische aandoeningen.

Bhakdi zei gisteren op het ‘neutralswiss‘ kanaal Rumble:

“Deze hele COVID-19 agenda is nep… En ik was in staat om hen het bewijs te leveren dat de COVID vaccinaties gebaseerd waren op fraude… Het EMA verklaarde dat er nooit farmacologische veiligheidsstudies zijn uitgevoerd – nooit. En ze werden nooit nodig geacht. Dus nu hebben we het. Toen ik de Thais dit vertelde, sprongen ze op. Ze sprongen op in de kamer. En dus zeiden ze tegen me ‘we zullen ervoor zorgen dat Thailand het eerste land ter wereld is dat dit contract nietig gaat verklaren… Wat betekent dat Pfizer BioNTech die miljarden aan Thailand zal moeten terugbetalen, waarmee Thailand de mensen die hun bestaan hebben verloren zal vergoeden…

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor:

• TAGS