Forum voor Democratie maakt de hele Eerste Kamerlijst bekend

• Categorie: , ,
  •  Kandidatenlijst Eerste Kamer Forum voor Democratie

Forum voor Democratie maakt de hele Eerste Kamerlijst bekend

Forum voor Democratie (FVD) heeft vandaag de volledige kandidatenlijst voor de Eerste Kamer bekendgemaakt. Het team wordt aangevoerd door Johan Dessing en bestaat uit uiterst gedreven FVD-leden, waaronder oude bekenden zoals onze DDS columnisten Sid Lukkassen en Paul Cliteur. Wij wensen ze veel succes!

Tijdens de FVD-ledendag van afgelopen zaterdag presenteerde partijleider Thierry Baudet al de top 5 van de lijst, maar vandaag maakte de partij de volledige lijst bekend. FVD zet zich in voor meer directe democratie, betere controle over onze grenzen en een stop op de volgens hen peperdure en zinloze klimaatplannen. Naast DDS columnisten Sid Lukkassen en Paul Cliteur staan er nog meer oude bekenden op de lijst. Zo zien we ook oud statenlid Joyce Vastenhouw (Noord-Holland), het Zeeuwse statenlid Martin Bos, de EuroparlementariĆ«r Marcel de Graaff, het Gelderse statenlid Kees Claassen, het Zuid-Hollandse statenlid Ewald Kegel, het Tweede Kamerlid Gideon van Meijeren en als lijstduwer partijleider Thierry Baudet.

Met de Provinciale Statenverkiezingen op 15 maart in het vooruitzicht, waarbij er indirect gestemd kan worden voor de Eerste Kamer, lijkt FVD klaar te zijn voor de strijd. De partij hoopt op een sterke vertegenwoordiging in de Eerste Kamer, zodat hun standpunten op het gebied van democratie, immigratie en klimaatbeleid weer meer gehoor kunnen vinden.

Steun DDS op BackMe: alleen via uw maandelijks of eenmalige gift kunnen we de website draaiende houden en het mediakartel aanpakken. Deze steun is keihard nodig in deze zware economische tijden.

FVD heeft momenteel vijf zetels in de Tweede Kamer en hoopt nu ook in de Eerste Kamer weer een sterke positie te verwerven. Het belooft in ieder geval een spannende verkiezingsstrijd te worden, waarbij de standpunten van FVD hoog op de agenda zullen staan. FVD mikt op 3 Ć” 4 zetels in de Eerste Kamer.

DDS