Spelregels tijdens het spel wijzigen kan extreem crimineel zijn

• vrijdag 20 januari 2023
  • Categorie: , ,
  •  Kán, hoeft niet altijd het geval te zijn. Ligt met name aan de “wedstrijd”. Bij de ene wedstrijd word je alleen maar boos, bij de andere kost het heel veel mensenlevens.

Rients Hofstra  20-01-2023

Stel dat in de achterkamertjes is besloten dat een bepaalde club (stel Ajax) landskampioen moet worden. En stel dan dat een hakje terug op de Feyenoordkeeper wordt bestraft met een penalty. Let wel, in een volle kuip zonder Amsterdamse fans. De hel breekt los; het leven van de scheids is enkele weken niets meer waard. Hij zou er wellicht mee wegkomen als hij in Rotterdam een strafschop toekent aan de thuisclub, ook al was het duidelijk tegen de regels in. Dit betreft slechts beïnvloeding van een simpel wedstrijdje, tegen de regels, maar wel tijdens een spelletje. Waar maken we ons druk om.

Maar het kan erger. Nu schijnt een of andere milieufanaat een onzinnig plan in Den Helder er doorheen te hebben gedrukt. Een nieuwe wijk wordt fossielbrandstofvrij. De woningen krijgen geen gasaansluitingen en auto’s op geraffineerde brandstof komen de wijk niet in. Parkeerplekken worden er dus niet gerealiseerd. Het kan gekker, lees gewoon even door, maar idioot is dit wel. Mensen met een benzine- of dieselauto hebben volledig legaal hun autootje aangeschaft en tijdens de koop kapitalen aan belastingen afgedragen aan de ®overheid. Ook elke tankbeurt vindt legaal plaats, waarbij de staatskas nogmaals bijgevuld wordt. Jaren na aanschaf worden in diverse steden zonder compensatie het centrum afgesloten voor de wat oudere diesels en Den Helder criminaliseert alle aardolie-aangedreven voertuigen. Dit is smeriger dan wat er uit de uitlaten komt, maar er vallen nog steeds geen doden.

Komen we bij de zonnepanelen. Even los van de milieuschade die de productie, maar ook de vernietiging (recycling schijnt bijna onuitvoerbaar te zijn) na langdurig gebruik veroorzaken, worden ook hier de spelregels tijdens de “wedstrijd” zomaar even veranderd. Bron Telegraaf: “In Nederland is de terugleververgoeding sinds 2008 geregeld. Energieleveranciers en nutsbedrijven moeten verplicht de groene stroom van zonnecellen inkopen. Wie ’saldeert’ krijgt 100% van de prijs die ze betalen, inclusief energiebelasting, terug. Dat is zo’n 22 cent per kilowattuur, inclusief belastingen. Dankzij die overheidssteun, kochten Nederlanders massaal zonnepanelen. In september vorig jaar tikten ze de grens van twee miljoen stuks aan.”
    De ver van de maatschappij -maar wel op onze kosten- levende en bepalende partijslaven bepalen zonder volksraadpleging dat de subsidie wordt afgebouwd. Dat is nog redelijk, want dan kunnen mensen die alsnog panelen willen de nieuwe situatie meenemen in hun besluit. Maar wel ernstig is dat energiereuzen nu het recht krijgen hun winsten ten koste van de bestaande panelenbezitters nog verder op te voeren: het salderen wordt afgebouwd. Dat betekent dat elk gebruikte kilowatt tegen een veel hoger tarief moet worden afgerekend dan wat de paneeleigenaar op het dak heeft teruggeleverd.
    Schandalige roof tegen alle afspraken in, dat door het onbetrouwbare tuig van Den Haag wordt geaccepteerd. Ja, tuig. Lees maar verder.

Een andere spelregelbreuk betreft een elementair democratisch grondrecht. Ik doel op het recht van vereniging, waaronder o.a. politieke partijen. Een partij die de D nimmer meer in de mond mag nemen -tenzij ze Demonisch, Dictatoriaal en voorheen Draaideurdrammers bedoelen- komt met het onzalige en grondwettelijk verwerpelijk plan om partijen te mogen verbieden. Voor een uitzonderlijk geval van ten minste 1 partij zou ik dit volmondig toejuichen, nl waar het 66 zelf betreft. Deze partij had nooit opgericht mogen worden. Zelfs Van Mierlo werd één van het tuig op het Binnenhof, deed mee aan kiezersbedriegende coalities, werd minister en wilde al snel Oost Europese landen binnen de EU en de NAVO halen, waardoor Rusland zich o.a. genoodzaakt zag delen van Oekraïne te annexeren. 66 levert partijpolitiek benoemde burgemeesters en heeft het referendum de nek omgedraaid. Door nu partijen (FvD en PVV) te willen verbieden is niets minder dan heilige democratische spelregels verminken en met 66 Dreklaarzen vertrappen. Hier wordt de democratie -voorzover aanwezig- domweg vermoord. Ondemocratisch tuig in Den Haag!
    Maar er is een waanzinnigere, onwaarschijnlijke onovertrefbare en vernietigende trap mogelijk in ons door vakinhoudelijke onbenullen bestuurd land.

Het betreft het tuig in Den Haag? Ja, tuig staat er echt een paar keer, want de volgende spelregelbreuk heeft wél heel veel mensenlevens gekost. En dan is tuig nog zwak uitgedrukt. Dit is geen gevolg van complot bedenken. Het is helaas overal ter wereld met bewijzen aangetoond, dus betreft het complot-wetend. Het gaat om de covidgifspuiten van de farmamaffia, die bewezen faalden en aanmerkelijk meer doden hebben veroorzaakt dan voorkomen.
    Want wat precies waren de spelregels? Daar waar voor een nieuwe ziekte aantoonbaar en onomstotelijk is bewezen dat er geen medicijnen bestaan, mogen experimentele medicijnen onder streng toezicht worden uitgeprobeerd. Er was volgens de “kenners” (dr. Anthony Fauci, Bill Gates, Marc van Ranst, Ab Osterhaus, Marjon Koopmans, Hugo de Jonge en duizenden andere querulanten) een nieuwe ziekte (wel of niet bewust losgelaten uit een categorie 4 lab, waar weer anderen spreken over een vervelende griepmutant) uitgebroken en er zouden hiervoor geen bestaande medicijnen bestaan. Dus werd er overhaast door zeker vier verschillende farmaceuten, en ook nog eens los van elkaar, een nieuw medicijn ontwikkeld. Waarvoor normaal zo’n 7 tot 8 jaar ontwikkelen en proefnemingen staat, konden alle landen op dwingend advies van gangster Fauci al na driekwart jaar miljoenen spuiten bestellen. Want er waren toch geen adequate middelen tegen deze zeer dodelijke ziekte?
    Nou bleek dat in Nederland alleen al resultaten behaald zijn met HCQ en Ivermectine. De artsen die dit voorschreven werden torenhoge boetes in het vooruitzicht gesteld en de goedwerkende, doch patentloze medicijnen werden in sneltreinvaart volledig uit de handel genomen. Daar viel immers niets meer aan te verdienen!

Kortom: de spelregels zijn tijdens de covid-wedstrijd (bij het ontbreken van werkende medicijnen tegen een nieuwe ziekte mogen experimentele medicijnen onder streng toezicht worden voorgeschreven) desastreus gewijzigd. In het boek van Robert Kennedy jr. “De gevaarlijkste dr. op aarde” wordt Fauci, samen met alle miljoenen slaafs volgende medici wereldwijd bij de enkels afgezaagd.
    Kennedy jr. toont met zeer veel wetenschappelijke verwijzingen keihard aan dat er al tientallen jaren wel degelijk goed werkende medicijnen, waaronder HCQ en Ivermectine, voorhanden waren, waarmee heel veel covid-patiënten gered hadden kunnen worden. Kennedy komt voor de VS op rond 500.000 onterechte coviddoden door verkeerd handelen en patiënten goed werkende medicijnen te onthouden. Kennedy stelt snoeihard dat al die doden Fauci en zijn volgzame slaven kunnen worden aangerekend.
    Even terugrekenend naar Nederlandse aantallen zou dat op 18 miljoen inwoners hier tegenover 332 miljoen in Amerika neer komen op circa 27.000 onnodige sterfgevallen. Wie zijn dat hier in ons land allemaal aan te rekenen? Let wel: alleen omdat bestaande goed werkende medicijnen tijdens de “wedstrijd” ten strengste verboden werden. Dan ga ik even voorbij aan de enorme oversterfte, nadat het merendeel meerdere gifspuiten ontving.

Een andere spelregel in dit verband die tijdens deze gezondheidswedstrijd met enorme gevolgen werd veranderd, was dat zonder gedegen onderzoek iedere niet gevaccineerde dode, maar met onderliggende kwalen, altijd stierf aan covid. En hoe luguber: nu sterft elke geprikte eigenlijk altijd aan onderliggende ellende. De spelregel was altijd dat overleden -en zeker de daarvoor gezonde- mensen werden onderzocht om uit te zoeken waaraan ze nou precies waren doodgegaan. Dit werd in het covid geval verboden. En nu worden alle plotselinge (o.a. gezonde sporters op het sportterrein) doden niet gecontroleerd op de gevolgen van dodelijke spikes en mRNA.

Een onterechte penalty, dieseltje pesten, zonnepanelen het dak af regelen en onwelgevallige partijen verbieden kost geen levens, ook al getuigt het niet van betrouwbaarheid. Laat ik Oekraïne en alle foute milieumanipulaties i.v.m. de lengte van dit stukje even buiten beschouwing. Maar het coronabedrog is puur satanisch. Het is crimineel tot ín het bot, zeker als het willens en wetens in opdracht van medische topgangsters is uitgevoerd. En val daarom nou niet over het woordje tuig. Er gebeuren immers veel ergere dingen in de wereld, óók hier in Nederland.

Maar tuig (is hier een vertaling voor narcisten, machtswellustelingen en/of psychopaten. Kijk maar eens hoe ze empathieloos met o.a. Groningen, de toeslagenouders, de vermiste kinderen, de boeren en woningzoekenden omgaan) heeft niet het recht een monddood volk te regeren.

Rients HofstraPluchen Revolutie

Den Helder is altijd al een ambtenarenstadje geweest en die nemen het nooit zo nauw met de rechten van de burgers. Ook begrijpen ambtenaren en politiek niet helemaal dat als ook maar de helft van het aantal huishoudens zou overstappen op "groene" stroom, wat slechts 4 a 5 % van de totale energie is(houtstook niet meegerekend), binnen de kortste keren het net zou uitvallen vanwege overbelasting.
    Het wordt tijd dat de comateuze VVD, CDA, D'66, CU, PvdA, GL en Volt stemmers en/of leden eens ontwaken, maar met al die dodelijke Spike eiwitten in hun lichaam en hoofd van de prikken, zit dat er waarschijnlijk niet meer in en is Nederland verworden tot een land van heel veel agressieve idioten die hun mede langgenoten discrimineren en bedreigen.

In Den Helder hebben de wijzen besloten dat er in een nieuwe wijk alleen nog maar duurzaam geleefd mag worden, dus ook het autorijden moet duurzaam, dus elektrisch volgens de onbenullen aldaar.
    In Amerika heeft de 1e staat, Wyoming, al besloten dat elektrische auto's vanaf 2035 verboden zijn vanwege het grote elektrische energie gebruik. Het elektra net kan de verandering nooit aan en dat zal tot grote problemen gaan leiden.

Dekker zei

Nu in het nieuws: "Hamburgers, wegwerpbekers en dieselaggregaten straks taboe op festivals en concerten."
    Dieselaggregaten, hamburgers en wegwerpbekers verboden dus voor de jeugd die ook wel een pleziertje willen na 3 jaar wanbeleid van de Regering. Daarentegen zijn kolossale dieselaggregaten niet verboden in kwetsbaar natuurgebied, zoals bij Petten, waar een aantal migranten uit VEILIG gebied (Syrië)een onderkomen hebben gekregen en waar 7 diesel aggregaten dag en nacht staan te draaien en het door Rutte/Kaag/Jetten verboden stikstof uit stoten. Vreemd dat er geen instantie is die erop wijst dat de stikstofnorm ver wordt overtreden, ook de hypocrieten van de politiek hoor je niet. In Den Helder mag je niet eens meer met je schone benzine autootje rijden bij wijze van spreken.
    Een ander hypocriet geval is het laden van de kolossale accu's van de Formule E race wagens, dat gebeurt met zeer grote dieselaggregaten. Het gebeurt weliswaar achter de schermen, maar hypocriet is het wel. Zo zijn er natuurlijk legio voorbeelden.