• zaterdag 14 januari 2023
  • Renske Leijten ONTMASKERT Jetten als EU-puppet! 'Mensen willen dat er MINDER geld naar de EU gaat!'

13-1-2022

KafkaNL

Het is nog maar enkele decennia geleden dat we in Nederland goede en deskundige opvang hadden voor mensen met psychische problemen. We hadden toen de zogenaamd Provinciale ziekenhuizen waar mensen die niet in de maatschappij konden verblijven vanwege ernstige psychische klachten opvang kregen in die ziekenhuizen. Die ziekenhuizen zijn allemaal weggesaneerd en nu loopt een groot deel van de psychisch gestoorde patiënten rond als politicus in de Regering, 1e of 2e Kamer in Den Haag, of als politicus in de Provincie of in de Gemeentes.
    We mogen toch zo langzamerhand wel stellen dat ziekelijke leugenaars en narcisten zoals Rutte, Kaag, Jetten en hun collega's van deze Regering en beide Kamers toch in een psychiatrische instelling thuis horen?
    Datzelfde geldt voor de gestoorde kiezers die nog op deze menen en hun partijen stemmen, al begrijpen ze zelf niet eens meer waarom. Als excuus zouden ze aan kunnen voeren dat ze sinds hun schooltijd geïndoctrineerd zijn door Overheid en Media, te beginnen met het dramatische onderwijs. Want het is toch niet normaal dat jonge onzekere kinderen geleerd wordt door de juf dat ze geen meisje zijn, maar een jongen of andersom, of dat ze gender neutraal zijn? En zo zijn er talloze voorbeelden te noemen van een totaal ontspoorde maatschappij. (o.a. Klimaat, Corona, Oorlog in Oekraïne, migratie, inflatie, enz.)