Raisa Blommestijn ontmaskert de hypocriet Mark Rutte: 'Massa-immigratie beperken? Een verkiezingstrucje!'

• donderdag 26 januari 2023
  • Categorie: , ,
  • De politieke elite in Nederland verraadt het gewone volk steeds weer.

26-1-2023

Dit wordt duidelijk in de recente uitspraken van Raisa Blommestijn, presentatrice van Ongehoord Nieuws op de NPO. Zij heeft in een tweet Mark Rutte en zijn VVD tot de grond toe afgebrand vanwege hun hypocrisie inzake het beperken van immigratie.

In haar tweet schrijft Blommestijn: "Net voor de verkiezingen wordt nu het bericht gepusht dat Rutte binnen de EU zal pleiten voor een migratiebeperking. Trap er niet in: na de verkiezingen horen we dat hij het heeft geprobeerd maar dat het niet is gelukt - en wordt weer een migratierecord gebroken. Zo voorspelbaar."

Rutte en VVD blootgelegd als hypocriete leugenaars: migratiebeperking blijft lege belofte

Blommestijn heeft hiermee de vinger op de zere plek gelegd. Mark Rutte en zijn VVD zijn al jaren bezig met het uitstellen van een echte oplossing voor het immigratieprobleem. Steeds weer worden beloftes gedaan voor vermindering van het aantal immigranten, maar na verkiezingstijd blijkt dit weer een lege belofte te zijn. En zo wordt ons land overspoeld door steeds meer immigranten, terwijl onze eigen Nederlanders in de knel komen.

Steun DDS op BackMe: alleen via uw maandelijks of eenmalige gift kunnen we de website draaiende houden en het mediakartel aanpakken. Deze steun is keihard nodig in deze zware economische tijden.

Het is tijd voor een echte oplossing, en niet voor deze politieke spelletjes van de elite. We moeten eindelijk eens luisteren naar de stem van de gewone Nederlander, en niet naar de belangen van de politieke elite... en hun vrienden van Big Business. Dit betekent dat er een einde moet komen aan massa-immigratie... en dat kan alleen als de VVD niet langer de grootste partij van het land is.

Want zoals Blommestijn terecht stelt verraadt die partij de eigen achterban keer op keer. Rutte is niet van plan om de migratie echt te beperken; als hij dat wel wilde had hij dat al lang gedaan in de 13 jaar dat hij aan de macht is.

Volg mij op Twitter.

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

DDS

VVD stemmers zijn of mensen die hun zakken vullen via de VVD/D'66, of ze zijn te stom om voor de duvel te dansen. Als iemand een andere mening is toegedaan hoor ik die graag.

VVDers zijn mensen als die achterlijke Johan Derksen die vrouwen verkrachten en het volk veracht en daar ook nog vet voor betaald krijgt.