BREEK! Amerikaanse autoriteiten 'zien vroeg signaal van Pfizer bivalente COVID-injectie link naar beroerte'

• zondag 15 januari 2023
  • Categorie: , ,
  •  Maar het is wel heel opvallend dat ze nu in ieder geval erkennen dat de alarmbellen zijn afgegaan. Eindelijk.

Michael van der Gelien 15-1-2022

Kun je je de goede oude tijd nog herinneren dat iedereen die ook maar suggereerde dat de Pfizer-corona-injectie mogelijk iets te maken had met beroertes en hartaanvallen een gekke wappie was? Nou, die tijd ligt nu definitief achter ons. Het grote Reuters bericht namelijk dat de Amerikaanse autoriteiten opeens een mogelijke "link zien" tussen de Pfizer-injectie en hartinfarcten. Oeps.

"Een veiligheidsbewakingssysteem meldt dat de Amerikaanse medicijnfabrikant Pfizer Inc (PFE.N) en de bijgewerkte COVID-19-injectie van de Duitse partner BioNTech in verband kunnen worden gebracht met een type herseninfarct bij oudere volwassenen, volgens voorlopige gegevens die zijn geanalyseerd door de Amerikaanse gezondheidsautoriteiten," aldus Reuters.

"De Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention (CDC) en de Food and Drug Administration (FDA) zeiden vrijdag dat een CDC-vaccindatabase een mogelijk veiligheidsprobleem aan het licht had gebracht waarbij mensen van 65 jaar en ouder meer kans hadden op een ischemische beroerte 21 dagen na ontvangst van de Pfizer/BioNTech bivalente injectie, vergeleken met dagen 22-44."

Vervolgens wordt er natuurlijk geroepen dat nog helemaal niet duidelijk is of het een "klinisch significant risico" is. Uhu.

Right.

De Britse cardioloog Aseem Malhotra zegt dat hij ervan overtuigd is dat de mRNA-vaccins van Pfizer binnenkort opgeschort worden. Dit is, gelooft hij, "onontkoombaar."

Deze zelfde cardioloog mocht onlangs langskomen bij de BBC waar hij vertelde dat onderzoeken én ervaringen van cardiologen als hij de indruk geven dat er een duidelijk verband is tussen de mRNA-injecties en extra cardiovasculaire sterfgevallen. Oftewel: oversterfte met hartfalen.

Dr. Joseph Fraiman, die betrokken was bij het monitoren van de mRNA-vaccins voor Covid bij de FDA, is nu ook publiekelijk gegaan met een oproep de Pfizer-vaccins (in ieder geval voorlopig) van de markt te halen:

Ondertussen is er ook heel wat te doen over mogelijke problemen bij de 'testproeven' van Pfizer. Wat daar gebeurd is zou "vreselijk zijn" voor Pfizer (en voor mensen die het vaccin ingespoten hebben gekregen). Een whistleblower heeft alarm geslagen over keiharde fraude van het bedrijf - een bedrijf, trouwens, dat in het verleden al de grootste, zwaarste boete ooit heeft gekregen wegens crimineel wangedrag.

Steun DDS op BackMe: alleen via uw maandelijks of eenmalige gift kunnen we de website draaiende houden en het mediakartel aanpakken. Deze steun is keihard nodig in deze zware economische tijden.

Wat je nu ziet is dat er steeds meer informatie naar buiten komt. Er zijn steeds meer artsen die zich zorgen maken over mogelijke bijwerkingen van de 'vaccins' - zeker voor mensen die eigenlijk vrijwel geen risico lopen op een serieus ziekteverloop bij corona.

Daarnaast zien we dat de oversterfte historisch hoog is - en dat opeens jonge, goed afgetrainde atleten ziet doodvallen. Dat gebeurde voorheen ook heus, maar nu hebben veel mensen het gevoel dat de schaal waarop dit gebeurt extreem is.

Volg mij op Twitter.

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!
    DDS