BREAKING: De MSM hebben nu geen andere keuze dan toe te geven dat DEATHVAX™ dodelijk is

• dinsdag 10 januari 2023
  •  Alweer een dag, alweer een MSM erkenning dat de “vaccins” in feite langzaam dodelijke biowapeninjecties zijn.

9-1-2023

De grimmige waarheid van vandaag wordt ons gebracht door The Telegraph, in een artikel met de titel: Critici beweren dat Covid-spuiten hartproblemen veroorzaken – hebben zij enig bewijs? schrijft 2ndsmartestguyintheworld.

Hoewel er altijd anti-vaxxers zijn geweest, trekt deze nieuwe bezorgdheid mensen aan van buiten de gebruikelijke kringen van complottheorieën.

Met andere woorden, “anti-vaxxers” zijn altijd al samenzweringstheoretici geweest die over alles gelijk bleken te hebben: MUST SEE: Let’s Compare the Vaccinated to the UnvaccinatedALL Vaccines Are Unsafe & Ineffective: Things You Should Know about Traditional Vaccines.

Etc, etc.

Afgelopen maandagavond is de Amerikaanse voetballer Damar Hamlin op het veld in elkaar gezakt na een botsing met een tegenstander. Hij kreeg een hartstilstand en moest tweemaal worden gereanimeerd. Binnen enkele uren werd op social media gespeculeerd dat de 24-jarige Buffalo Bills-ster het slachtoffer was van een Covid-prik, omdat zijn hart – zo werd gespeculeerd – gevaarlijk verzwakt was door de vaccinatie.

De Britse cardioloog Aseem Malhotra twitterde over het incident. “Een voor de hand liggende vraag die velen zich stellen is of hij de mRNA-prik heeft gehad”, schreef hij, om er vervolgens op te wijzen dat myocarditis (hartontsteking) – een bijwerking van het vaccin – het “risico op plotselinge hartdood bij contactsporten” verhoogt, waar “stomp op de borst” vaak voorkomt.

Het publiek wordt eindelijk wakker dat het hele “vaccinatie”-programma een langlopend eugenetica-programma is. En artsen zoals Aseem Malhotra, die vroeger gretig reclame maakten voor DEATHVAX™, ondervinden zodanige bijwerkingen en tragedies dat zij zich nu fel uitspreken tegen deze vergifinjecties van BigPharma.

Er was slechts een elite NFL-speler voor nodig om op het veld in te storten tijdens een routinespel, en voor beide teams om voor het eerst in de geschiedenis van de competitie te weigeren de wedstrijd af te maken, om de steeds groeiende “anti-vaxxer” beweging rond deze tragedie te laten samensmelten. Soms is er een brood- en circusspektakel nodig om mensen te inspireren hun stem te laten horen.

En toch was er de afgelopen twee jaar, sinds de uitrol van het COVID-19 “vaccin”, pijnlijk duidelijk en onweerlegbaar bewijs dat atleten instortten en stierven in een ongekend tempo; te weten:

DEATHVAX™ Sports Edition: 1249 Athlete Heart Attacks, 847 Dead, Since Last Year

Athlete Deaths are 1700% higher than expected since COVID Vaccine roll-out

Etc, etc.

“Traditionele vaccins zijn een van de veiligste medicijnen die we hebben,” zei hij tegen The Telegraph. “Ze zijn de heilige graal van de geneeskunde, en het was voor mij zelfs geen mogelijkheid dat ze kwaad konden doen.”

Maar de dood van zijn vader bracht hem op andere gedachten. Dr. Kailash Chand, voormalig plaatsvervangend voorzitter van de British Medical Association (BMA), was een schijnbaar fitte 73-jarige, toen hij afgelopen juli een fatale hartstilstand kreeg.

Een autopsie bracht ernstige verstoppingen in twee van de drie grote slagaders aan het licht. Hoewel Dr. Chand zes maanden eerder zijn boostervaccin had gehad, gelooft zijn zoon dat dit een factor was.

“Ik kende de medische geschiedenis van mijn vader door en door”, aldus dokter Malhotra. “Hij was een van de gezondste mannen die ik kende, die zijn 10.000 stappen per dag volhield, zelfs in lockdown. Nog maar een paar weken daarvoor liepen we samen bergen op.

“We hadden een paar jaar eerder hartscans gemaakt en alles was schoon, dus toen de autopsie ernstige verstoppingen liet zien, kon ik het niet begrijpen, ook al was dat mijn expertise.

“Op dat moment waren er mensen die mij trolden en zeiden dat het aan het vaccin lag, en ik werd echt boos en blokkeerde hen, want dat was niet mijn mentaliteit. Maar toen begon ik een toename van het aantal sterfgevallen door hartziekten op te merken en begon ik het me af te vragen.”

Laten we hopen dat Dr. Malhotra, net zoals hij het verband legde met het mRNA-gif dat zijn vader vermoordde, ooit zal inzien dat traditionele vaccins allesbehalve de heilige graal van de geneeskunde zijn; in feite zijn ze de heilige graal van de trage eugenetica. Misschien moet een van de vele bijwerkingen van traditionele vaccins nog een familielid of vriend van Dr. Malhotra schade berokkenen voordat hij zich opnieuw openstelt en de fouten van zijn medische opleiding hersenspoeling beseft.

“Op dat moment waren er mensen die mij trolden en zeiden dat het aan het vaccin lag, en ik werd echt boos en blokkeerde hen, want dat was niet mijn denkwijze. Maar toen begon ik te merken dat het aantal hartdoden toenam en begon ik het me af te vragen.”

Wat hij echt moet opmerken zijn de toegenomen incidenties van autisme, kanker, ADHD, enzovoort, enzovoort, sinds het vaccinatieschema voor kinderen in de jaren tachtig explodeerde.

What the Childhood Vaccine Schedule Looks Like